Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Ludwikowie oraz adaptacja pomieszczeń na Centrum Kreatywności

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 625 927 722 , fax. 625 927 000
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2
    63421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 625 927 722, fax. 625 927 000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przygodzice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Ludwikowie oraz adaptacja pomieszczeń na Centrum Kreatywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy i rozbudowy obiektu Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Ludwikowie oraz adaptacja pomieszczeń na Centrum Kreatywności. Zamówienie obejmuje m.in. − budowę ścian z cegły pełnej ceramicznej; − pokrycie tynkami; − montaż posadzek gresowych; − wymianę/ montaż instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej, instalacji ppoż., instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji gazowej; − docieplenie murów zewnętrznych wraz ze ścianami fundamentowymi; − wymianę stolarki zewnętrznej – wymiana okien i drzwi z PCW; − docieplenie stropodachu i pokrycie dachu (papa termozgrzewalna) wraz z obróbkami blacharskimi i orurowaniem; − montaż instalacji odgromowej; − wykonanie szybu windowego; − zagospodarowanie terenu wokół obiektu, tj. utwardzenie i ogrodzenie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: – Część III SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Część IV SIWZ) – Przedmiar robót (Część V SIWZ) – Dokumentacja Projektowa (Część VI SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Opracowany kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 7. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 8. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach