Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyszkach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wyszki” związana z realizacją operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Gmina Wyszki ogłasza przetarg

  • Adres: 17132 Wyszki, ul. Piórkowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 305 890 , fax. 857 305 899
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszki
    ul. Piórkowska 2
    17132 Wyszki, woj. podlaskie
    tel. 857 305 890, fax. 857 305 899
    REGON: 5065967400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?main=true

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyszkach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wyszki” związana z realizacją operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyszkach oraz budowa 28 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wyszki wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Operacja zostanie zrealizowana w następujących miejscowościach na terenie gminy Wyszki: Wyszki, Warpechy Nowe, Trzeszczkowo, Niewino Borowe, Szczepany, Gawiny, Nowe Bagińskie, Wypychy, Strabla, Niewino Leśne, Mulawicze, Sasiny, Pulsze, Warpechy Stare, Samułki Duże, Sieśki, Zalesie, Koćmiery, Malesze. Szczegółowy wykaz działek ewidencyjnych na których planowana jest operacja, znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Szczegółowy opis zamówienia stanowią: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (I część zamówienia), przedmiar robót oraz program funkcjonalno – użytkowy (II część zamówienia) zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych. Kosztorys ofertowy należy dołączyć do oferty, stanowić będzie on materiał pomocniczy przy rozliczeniu robót wg. rzeczywiście wykonanego zakresu prac potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Termin wykonania zadania: I etap realizacja zadania tj. Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyszkach – do 30 listopada 2017 r. II etap realizacji zadania tj. Budowa 28 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wyszki wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj” – do 30 listopada 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (Dotyczy wpłaty wadium gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia łącznie) 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089); 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy: BS BRAŃSK O/WYSZKI Nr 25 8063 0001 0040 0400 0169 0011, do dnia 02.10.2017 r. do godz. 9:00 W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyszkach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wyszki” 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w Urzędzie Gminy Wyszki, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki, pok. nr 8 - sekretariat (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. (Dotyczy wpłaty wadium gdy Wykonawca składa ofertę tylko na pierwszą lub drugą część zamówienia) 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089); 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy: BS BRAŃSK O/WYSZKI Nr 25 8063 0001 0040 0400 0169 0011, do dnia 02.10.2017 r. do godz. 9:00 W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyszkach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wyszki” 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w Urzędzie Gminy Wyszki, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki, pok. nr 8 - sekretariat (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (Dotyczy złożenia przez Wykonawcę jednej tylko oferty na pierwszą lub drugą część zamówienia oraz na pierwszą i drugą część zamówienia łącznie) 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: • oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego. Uwaga: oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni, licząc od dnia ustalonego na otwarcie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach