Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Lucień

Gmina Gostynin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 752, , fax. 242 360 769
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostynin
    Rynek 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 752, , fax. 242 360 769
    REGON: 61101592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uggostynin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Lucień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody zlokalizowanej na działce nr ewid. 18/3 w miejscowości Lucień gmina Gostynin. Roboty budowlane będą wykonywane na nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac związanych z przebudową i rozbudową SUW Lucień polegającą na wykonaniu poniższego zakresu: 1) wymianę pomp w istniejących studniach wraz z armaturą odcinająco-pomiarową; 2) przebudowę i rozbudowę budynku, dostosowującą go do nowej technologii uzdatniania wody; 3) demontaż czterech odżelaziaczy z mieszaczami oraz trzech zbiorników hydroforowych; 4) montaż nowych urządzeń technologicznych dostosowanych do nowej technologii uzdatniania z uwzględnieniem bezobsługowej eksploatacji stacji oraz poborem wody płucznej ze zbiornika wody uzdatnionej; 5)zainstalowanie pompy zatapialnej w istniejącym odstojniku popłuczyn, w komorze odpływowej z dostosowaniem do systemu pompowo-tłocznego; 6) zainstalowanie pompy zatapialnej w pośredniej komorze ostojnika z przyłączem do budynku na boisku; 7) montaż dwóch zbiorników retencyjnych nadziemnych o pojemności 150 m3 każdy; 8) dostosowanie przyległej do budynku SUW wiaty do zainstalowania agregatu prądotwórczego; 9) montaż zbiornika bezodpływowego na ścieki z chlorowni z przewodem kanalizacyjnym do budynku SUW; 10) budowę przewodu łączącego istniejący zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne z budynku SUW ze zbiornikiem na ścieki sanitarne z budynku służącego do obsługi boiska; przewód zostanie oddany do eksploatacji po zamontowaniu pompy i podłączeniu zbiornika na ścieki sanitarne z budynku służącego do obsługi boiska do istniejącej kanalizacji sanitarnej; 11) przebudowa przewodu kanalizacyjnego łączącego istniejący zbiornik bezodpływowy na ścieki bytowo-gospodarcze z budynkiem SUW; 12) budowa kabli energetyczno-sterowniczych między budynkiem SUW a studniami, odstojnikiem popłuczyn i zbiornikami retencyjnymi; 13) budowa międzyobiektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; 14) renowacja dróg technologicznych na terenie stacji; 15) montaż słupów oświetleniowych solarno-wiatrowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie urządzenia nowe. 3.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia tj. : - robót ogólnobudowlanych, - robót instalacyjnych, - robót elektrycznych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Brak złożenia przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego w terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie ww. dowodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 1, 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 2, 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2, 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, – Załącznik nr 2, 1.5. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 1.6.Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 1.7.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 1.8. Ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy- Załącznik nr 4, 1.9. Dowód wniesienia wadium; 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach