Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubatowej

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2014-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie zewnętrznej klatki schodowej, - docieplenie ścian zewnętrznych projektowanej klatki schodowej, - wykonanie płytki odbojowej wokół projektowanej klatki schodowej, - przebudowa zewnętrznych schodów ewakuacyjnych ze świetlicy, - wyburzenie murku oporowego oraz schodów zewnętrznych prowadzących do przyziemia, - przebudowa części otworów okiennych/ drzwiowych- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w pomieszczeniach objętych opracowaniem etap I, - wykonanie prac wykończeniowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem etap I, - wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej - uzyskanie dodatkowych pomieszczeń. - budowa dodatkowych kanałów wentylacyjnych i kanału spalinowego do pieca c.o. w pomieszczeniu kotłowni - likwidacja istniejących schodów wejściowych - uzyskanie dodatkowego pomieszczenia, - wykonanie uzupełnień płyt żelbetowych w miejscu wyburzonej klatki schodowej, - wykonanie prac wykończeniowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem etap I, - wykonanie wzmocnienia stropu nad pomieszczeniem świetlicy bez rozbiórki więźby dachowej, obudowa stropu o konstrukcji drewnianej zgodnie z wymogami p.poż. - wykonanie wzmocnienie drewnianej części konstrukcji dachu na której oparte są drewniane belki stropowe pomieszczenia świetlicy - demontaż instalacji co. oraz kotłowni, - wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, wraz z montażem armatury i niezbędnych urządzeń, - wykonanie instalacji ciepłej wody poprzez montaż pojemnościowych zbiorników zasilanych energią elektryczną. - wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PVC, - wykonanie instalacji c.o. - wykonanie kompletnej kotłowni gazowej wyposażonej w piec o mocy 55 kW wraz z niezbędnymi urządzeniami (w miejscach gdzie w dokumentacji projektowej znajduję się zapis mówiący o zastosowaniu kotła o mocy 65 kW należy ten zapis interpretować jako omyłkę pisarską i przyjąć do kalkulacji ceny kocioł o mocy 55 kW, - wykonanie instalacji elektrycznej w obrębie wydzielonego w projekcie ETAPU I prowadzonej inwestycji wraz z doprowadzeniem zasilania do starej części instalacji obejmującej pozostałą część budynku, - wykonanie rozdzielaczy RG i wyłącznika p.poż. na parterze budynku, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń, - wykonanie oświetlenia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie instalacji audiowizualnej, - wykonanie robót wykończeniowych w pomieszczeniach objętych etapem I prowadzonej inwestycji, - wykonanie robót montażowych sprzętu, urządzeń i wyposażenia pomieszczeń objętych ETAPEM I inwestycji, - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, - wyposażenie kuchni w meble kuchenne oraz sprzęt AGD, - wyposażenia Sali konferencyjnej w sprzęt audiowizualny oraz szafę meblową, Minimalne wymagania dotyczące parametrów sprzętu AGD 1. Lodówka - jednodrzwiowa - wymiary min. 180/59/65 (wys./szer./gł) - klasa energetyczna min. A+ - kolor biały lub srebrny 2. Kuchnia elektryczna - cztery pola grzejne - piekarnikiem wyposażonym w grill i rożen obrotowy - wymiary min 85/59/59 (wys./szer./gł.) - klasa energetyczna min. A - kolor biały lub srebrny 3. Okap wentylacyjny - wydajność min.700m3/h - wymiary min. 99/59/48 (wys./szer./gł.) - klasa energetyczna min. A+ - kolor biały lub srebrny - wyposażony w filtry odtłuszczające oraz filtr węglowy - moc silnika min. 250 W 4. Podblatowa zmywarka do naczyń - wymiary min. 85/59/57 - klasa energetyczna min. A+ - kolor biały lub srebrny - klasa efektywności zmywania min.A - klasa efektywności suszenia min. A 5. Zlew z młynkiem do rozdrabniania - moc młynka min.350 W - ilość obrotów min. 1400obr/min - komora zlewu z nierdzewnej stali szlachetnej. UWAGA!! Przedmiotowe postępowanie obejmuje ETAP I, Wykonawca w celu wyceny zamówienia musi brać pod uwagę dokumentację obejmującą ETAP I jak i wybrane elementy z całości dokumentacji. Zakres prac objętych zakresem ETAPU I w stosunku do całości dokumentacji projektowej przedstawiono poniżej: BRANŻA BUDOWLANA: 1. Prace zewnętrzne - Wykonanie w całości zewnętrznej klatki schodowej zapewniającej bezkolizyjną komunikacje do piwnicy, na parter, na piętro oraz na poddasze. - Docieplenie ścian zewnętrznych tylko projektowanej klatki schodowej, docieplenie pozostałej części budynku wykonywane będzie w następnym ETAPIE inwestycji. - Płytka odbojowa wokół projektowanej klatki schodowej, pozostała część wykonana będzie w następnym ETAPIE inwestycji. - Schody zewnętrzne ewakuacyjne na świetlicy - rozbiórka trzech istniejących stopni prowadzących ze spocznika schodów zewnętrznych do świetlicy, wykonanie nowego spocznika i schodów żelbetowych, prace wykończeniowe schodów będą wykonane w następnym ETAPIE inwestycji. - W trakcie prac budowlanych część budynku nie objęta opracowaniem w tym dla pomieszczenia Banku należy zapewnić normalne funkcjonowanie. 2. Piwnica - zakres prac budowlanych będzie prowadzony w pomieszczeniach objętych opracowaniem wg. Projektu wykonawczego - aktualizacja - ETAP I. - Wyburzenie murku oporowego oraz schodów zewnętrznych prowadzących do przyziemia - Przebudowa części otworów okiennych / drzwiowych - wymiana stolarki okiennej/ drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem nr 0.3 ; 0.1. - Wykonanie prac wykończeniowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem 0.3 ; 0.1. 3. Parter - zakres prac budowlanych będzie prowadzony w pomieszczeniach objętych opracowaniem wg. Projektu wykonawczego - aktualizacja - ETAP I. - Wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej - uzyskanie w ten sposób dodatkowej powierzchni na kotłownię. - Przebudowa części otworów okiennych / drzwiowych - wymiana stolarki okiennej/ drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem nr 1.6 ; 1.7 ; 1.9. - Budowa dodatkowych kanałów wentylacyjnych i spalinowego do pieca c.o. w pomieszczeniu kotłowni. - Likwidacja istniejących schodów wejściowych - uzyskanie w ten sposób dodatkowej powierzchni na pokój strażaków nr 1.7. - Wykonanie prac wykończeniowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem 1.6 ; 1.7 ; 1.9. 4. Piętro - zakres prac budowlanych będzie prowadzony w pomieszczeniach objętych opracowaniem wg. projektu wykonawczego - aktualizacja - ETAP I - Wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej - uzyskanie w ten sposób dodatkowej powierzchni na pokój dla koła gospodyń wiejskich. - Wykonanie przebudowy w całości pomieszczeń kondygnacji I pietra w całości zgodnie z zakresem projektu budowlanego. - Przebudowa otworów okiennych / drzwiowych - wymiana stolarki okiennej / drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem. - W związku z etapowaniem inwestycji przyjęto wykonanie wzmocnienia stropu nad pomieszczeniem świetlicy bez rozbiórki więźby dachowej, odbudowa stropu o konstrukcji drewnianej zgodnie z wymogami p.poż. tj. RE160 bez białej podłogi na poddaszu (wymiana więźby lub jej wzmocnienie będzie wykonywane w następnym ETAPIE inwestycji). 5. Poddasze - zakres prac budowlanych będzie prowadzony w pomieszczeniach objętych opracowaniem wg. projektu wykonawczego - aktualizacja - ETAP I - Wzmocnienie drewnianej części konstrukcji dachu na której oparte są drewniane belki stropowe pom. Świetlicy. - Wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej - uzyskanie w ten sposób dodatkowej na pomieszczenie gospodarcze. - Przebudowa otworów okiennych / drzwiowych - wymiana stolarki okiennej / drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem nr 3.4 ; 3.5. - Wykonanie prac wykończeniowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem nr 3.4 ; 3.5. BRANŻA ELEKTRYCZNA: Różnice pomiędzy projektem pierwotnym a aktualizacją ETAPEM I. - ETAP I jest wydzieloną częścią projektu pierwotnego. Różnica polega na oświetleniu Sali ze względu na zmianę sufitu stałego na powieszany, dodanie kinkietów i sprzętu audio-video. - Zmienia się lokalizacja rozdzielnicy RG i wyłącznika p.poż. na parterze ze względu na etapowość inwestycji. - Projekt ETAP I obejmuję dodatkowo zasilanie starych instalacji elektrycznych, które nie podlegają wymianie a muszą funkcjonować. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ODDYMIANIE: - Zakres projektu instalacji oddymiania klatki schodowej obejmuje projekt budowlany / budowlano-wykonawczy - bez zmian. BRANŻA SANITARNA: - Zmiany w zakresie instalacji wod-kan i c.w.u. obejmują wykonanie zmniejszonego zakresu opracowania instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej, w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego. - Zmiany w zakresie instalacji c.o. i wentylacji pomieszczeń obejmują wykonanie zmniejszonego zakresu opracowania instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji pomieszczeń, w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego. - Pozostałe prace objęte projektem budowlano - wykonawczym pozostają bez zmian. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa (zbiorcza obejmująca ETAP I jak i całość dokumentacji projektowej), specyfikacja techniczna, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! Wykonawca przy planowaniu organizacji poszczególnych prac objętych przedmiotem zamówienia musi uwzględnić specyfikę działalności prowadzonej na terenie budowy (przez cały okres prowadzenia prac budowlanych w jednym z pomieszczeń będzie czynny bank - pomieszczenie nie jest objęte zamówieniem), a podejmowanie prac powodujących konieczność wyłączenia z użytkowania poszczególnych terenów uzgodni z odpowiednim wyprzedzeniem z przedstawicielem Zamawiającego. UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Złożone w/w dokumenty będą podstawą do przyjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu /nierównoważności/ zaproponowanych /zamienników/ lub przyjęciu oferty. Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami projektowymi zaproponowanymi przez Projektanta w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 13.06.2014 r. do godz. 12 30, wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna, f) zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział Miejsce Piastowe Filia w Iwoniczu - Zdroju Nr 10 8642 1041 2006 4003 4117 0001 z dopiskiem wadium-przetarg na zamówienie pn.: /Przebudowa i rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubatowej/. UWAGA!! Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć osobno wraz z ofertą. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach