Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3213760 , fax. 091 3212314
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
    ul. Nowowiejskiego 2 2
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3213760, fax. 091 3212314
    REGON: 00028826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.27.00 -8 przebudowa budynków 45.26.28.00-9 rozbudowa budynków 45.23.24.60-4 roboty sanitarne 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót budowlanych opracowanymi w Firmie Projektowo- Budowlanej, Pro-Bud, Tomasz Graff, ul. Sosnowa 6/2, 71-468 Szczecin. 4. Zakres robót obejmuje także niżej wymienione prace: 1) roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, 3) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, 4) wykonanie na czas budowy zadaszeń, zastaw zabezpieczających itp., 5) roboty związane z usunięciem gruzu, odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 6) dostarczenie, montaż i demontaż oraz wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, 7) zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, 8) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu w trzech egzemplarzach dokumentacji powykonawczej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej, jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy, potwierdzonymi podpisem przez projektanta, 10) wszelkie inne roboty konieczne do zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 5. Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do siwz: 1) Załącznik nr 9 do siwz - dokumentacja projektowa, 2) Załącznik nr 10 do siwz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Załącznik nr 11 do siwz - przedmiary robót budowlanych. 6. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz). 7. Warunki wykonawstwa i organizacja budowy: 1) roboty budowlane będą realizowane na podstawie: a) decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 22.12.2010 r. , znak: ZN-4150/204/W/2010, zezwalającej na przeprowadzenie na terenie nieruchomości przy ul. Emilii Gierczak 2 w Świnoujściu prac remontowych i budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym, b) decyzji nr 41/PB/2010 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 17.01.2011r., zatwierdzającej projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. 2) wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy (teren budowy - przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od zamawiającego, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; 3) wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, b) dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywania terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, c) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, d) kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, e) przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. na terenie budowy; 4) wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 5) Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy; 6) wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 7) wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232), b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013, poz. 21), powołane przepisy prawne wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie; 8) przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.); na żądanie zamawiającego, wykonawca w trakcie realizacji robót okaże certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. 8. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w wyżej wymienionych dokumentach. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji technicznej. 9. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe zgodne z formularzem ofertowym. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków wykonawcy związanych z realizacją zamówienia. 11. Rozliczenia i płatności - zgodnie z umową. 12. Odbiór końcowy: 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. 2) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonawca przekaże zamawiającemu: a) dziennik budowy, b) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w trzech egzemplarzach, c) dokumenty wszystkich wbudowanych materiałów i urządzeń: - certyfikaty, - deklaracje zgodności, - atesty, - aprobaty techniczne, - karty techniczne, - dokumenty odniesienia wymienione w deklaracjach zgodności, - karty gwarancyjne dla zainstalowanych elementów stolarki okiennej i drzwiowej obejmujące okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego, - inne dokumenty wymienione w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz wymagane przepisami w tym przepisami ustawy Prawo budowlane. Dokumenty muszą być skompletowane, uporządkowane, ponumerowane, spięte w sposób trwały w teczkę, opisane (potwierdzenie miejsca wbudowania oraz zgodności z oryginałem) ostemplowane i podpisane przez kierownika budowy. Dokumenty wydane w języku innym, niż język polski muszą posiadać tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy) w terminie do dnia 08 grudnia 2014 r. do godziny 9.00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach