Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Nowogrodzie Bobrzańskim – 4

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66010 Nowogród Bobrzański, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 327 65 50 , fax. 68 327 64 67
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.
    ul. Dąbrowskiego 10
    66010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 68 327 65 50, fax. 68 327 64 67
    REGON: 8110297300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimnb.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Nowogrodzie Bobrzańskim – 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w zgodzie z dołączoną dokumentacją budowlaną robót polegających na : przebudowie i rozbudowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowogród Bobrzański. W tym w szczególności na: 1) Wykonaniu: - przepompowni ścieków surowych, - budynku mechanicznego podczyszczania ścieków: - komory zasuw ścieków oczyszczonych mechanicznie, - dwóch sekwencyjnych reaktorów porcjowych o konstrukcji żelbetowej - komory pomiarowej ścieków oczyszczonych, - komory pomiarowej osadu nadmiernego, - magazynu osadu odwodnionego o powierzchni składowania - ogrodzenia wraz z bramą wjazdową, - dróg, placów manewrowych oraz chodników i opasek wokół proj. obiektów. 2) Rozbudowie budynku wielofunkcyjnego o wiatę nad kontenerami osadu odwodnionego, 3) Wykonaniu prac rozbiórkowych, demontażowych i remontowych obiektów a także na wymiana wskazanych w dokumentacji urządzeń technologicznych na nowe. 4) Wykonaniu robót elektrycznych polegających na: - przebudowie stacji transformatorowej słupowej 20/0,4kV, - wymianie linii kablowej wlz zasilającej oczyszczalnię, - wymianie rozdzielnicy zasilającej RG-1, rozdzielnic technologicznych, - montażu lokalnych skrzynek przyłączeniowych i sterowania lokalnego, - budowie kanalizacji kablowej, - ułożeniu linii zasilających i sterowniczych od rozdzielnic i przyłączeniu urządzeń technologicznych, - wykonaniu układu sterowania, monitoringu i wizualizacji pracy oczyszczalni, - przebudowie oświetlenia zewnętrznego terenu oczyszczalni, - wykonaniu instalacji elektryczne wewnątrz proj. budynku mechanicznego podczyszczania ścieków oraz pomieszczeniu mechanicznego odwadniania osadu, - wykonaniu instalacji odgromowej budynku mechanicznego podczyszczania ścieków, - wykonaniu instalacji ochronnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,00 PLN (słownie sto tysięcy 00/100PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2) dowód wniesienia wadium, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 8) oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej do wykonania zamówienia –(wg załącznika Nr 2 do siwz); 9) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w pkt 5.2. ppkt 3) lit. b, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dokumentów potwierdza-jących, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością – na przykład referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca dochował należytej staranności (wg załącznika nr 2 do siwz); - uwaga do pkt 5 – 7 i 9. 10) oświadczenie o dysponowaniu kadrą spełniającą wymagania Zamawiającego określone w pkt 5.2. p.pkt 3) lit. c) –(wg załącznika nr 2 do siwz). 11) xxxxxxx 12) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w pkt 5.2.ppkt 4) lit a). SIWZ.. 13) zaakceptowany projekt umowy – wg załączonego wzoru, -(załącznik Nr 3 do siwz), 14) zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców –(wg załącznika nr 2 do siwz); 15) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz zasady ponoszenia solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach