Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA LEŚNICZÓWKI ORAZ WYKONANIE PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KAWCZE

Nadleśnictwo Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77200 Miastko, Pasieka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 573 201
  • Data zamieszczenia: 2017-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miastko
    Pasieka
    77200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 573 201
    REGON: 77052831928001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA LEŚNICZÓWKI ORAZ WYKONANIE PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KAWCZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa leśniczówki usytuowanej na działce nr 392/1 położonej w miejscowości Kawcze gm. Miastko oraz wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków. 2. Leśniczówka zlokalizowana jest w miejscowości Kawcze 1, gmina Miastko, dz. 392/1 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części tj. -Część zamówienia nr 1 – przebudowa i rozbudowa leśniczówki w miejscowości Kawcze; -część zamówienia nr 2 – budowa oczyszczalni przydomowej; 4. Dane ogólne dotyczące budynku : Budynek mieszkalny jednorodzinny, częściowo podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, dachem dwuspadowym kryty blachodachówką. Ściany osłonowe z cegły pełnej ceramicznej, strop nad piwnicą odcinkowy Kleina nad parterem drewniany. Powierzchnia zabudowy 106 m2, kubatura 670 m3. 5. Opis szczegółowy: Cześć zamówienia nr 1 a) Roboty ogólnobudowlane Piwnica -wykop pod schody, -wykonanie schodów zewnętrznych na gruncie do kotłowni z murkiem oporowym z bloczków betonowych, schody obłożone gresem anty poślizgowym z cokolikiem. -wykonanie otworu w ścianie z montażem nadproży i montażem drzwi stalowych ocieplonych pełnych do kotłowni. -wykonanie otworu w ścianie i montaż okna, wsypu do kotłowni. Nadproża stalowe z NP 10 i L 19. -wymiana posadzki w kotłowni na betonową. -wykonanie tynku w kotłowni z malowaniem ścian. -montaż komina spalinowo – wentylacyjnego na zewnątrz o wysokości 8,5 m systemowego 20+W z wkładem ceramicznym, docieplenie komina wełną elewacyjną gr. 6 cm. Parter -demontaż paneli -wymiana stolarki okiennej na okna drewniane jednodzielne uchylno-rozwierane w kolorze złotego dębu o wsp. UO=lub< 0,9 W(K* m2) z parapetami z zewnątrz z blachy powlekanej, wewnątrz stolarka okienna drewniana. -wymiana stolarki drzwiowej wewnętrzne: skrzydła z ramiakiem drewnianym z drewna klejonego, okładzina z obu stron z płyty MDF na wypełnieniu ,,plaster miodu” okleinowana okleiną syntetyczną w kolorze złotego dębu, przeszklone ze szprosami z ościeżnicami regulowanymi szer. ok. 15 cm typowe -Stolarka drzwiowa zewnętrzna, drewniana lub PCV okleinowana okleiną syntetyczną w kolorze złotego dębu z warstwą termoizolacyjną typowa jak wyżej wewnętrzne z naświetlem. -demontaż podłóg drewnianych w pokojach, zerwanie posadzek z glazury. -wykonanie podkładów pod posadzki na gruncie, docieplenie gr. 8 cm ze styropianu EPS 100-038 wykonanie jastrychu pod panele i ułożenie paneli podłogowych o klasie ścieralności -min AC3 w kolorze złoty dąb. Posadzek w przedpokoju i kuchni z płytek terakotowych -uzupełnienie tynków -w przedsionku wykonanie sufitu podwieszonego z płyt G-K ( zielone) na stelażu z profili stalowych. -wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie emulsją. -docieplenie stropu poddasza wełną gr. 15 cm. Elewacja -docieplenie ścian cokołowych styropianem EPS 70-040 gr. 10 cm. -docieplenie ścian osłonowych nadziemia styropianem EPS 70-040 gr 15 cm. -kołkowanie i wklejenie jednej warstwy siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej 2- 3 mm mineralnej malowanej lub barwionej w masie. Kolorystyka elewacji – kolor piasowy -obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe w kolorze brązu. b) Instalacje Centralne ogrzewanie -demontaż 8 grzejników płytowych, rur stalowych, kotła CO, podgrzewacza wody. -montaż kotła wodnego na postumencie na paliwo stałe (drewno) ze sterownikiem i nadmuchem, o sprawności min. 85%, na ciśnienie robocze 1,5 bara w systemie otwartym z atestowanej blachy kotłowej P265GH o mocy 20 kW -montaż grzejników C 22 z rozdziałem górnym. Ogrzewanie pompowe, w razie zaniku napięcia powinno funkcjonować grawitacyjnie. -montaż rozdzielacza z układem pompowym, rury miedziane. -wymiana naczynia wzbiorczego V=16 dm3 -montaż pogrzewacza ciepłej wody 120 cm3. Wodociąg -wymiana odcinka rury stalowej 32 mm, na ocynk. w 25 mm w posadzce -nowe rozprowadzenie rur w kotłowni z rur miedzianych i ocynkowanych do kotła, -montaż podgrzewacza cwu o poj. 120 cm3 Kanalizacja -w kotłowni drobne naprawy – opisane w przedmiarze robót. Elektryczna -wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd w kotłowni i kancelarii -montaż opraw i osprzętu elektryczne -montaż układu pomiarowego, podlicznika dla kancelarii -montaż rozdzielni Cześć zamówienia nr 2 Oczyszczalnia przydomowa Ścieki bytowe będą odprowadzane do projektowanej oczyszczalni przydomowej z drenażem rozsączającym o długości 67 m. Ścieki bytowe z budynku doprowadzane będą do osadnika gnilnego, gdzie będą ulegały wstępnemu oczyszczeniu w procesie beztlenowej fermentacji. Częściowo oczyszczone ścieki będą przepływały następnie przez filtr doczyszczający i będą kierowane do studzienki rozdzielającej, która dzięki swojej konstrukcji zapewnia ich równomierny rozpływ do poszczególnych ciągów drenażowych i dalej do złoża rozsączającego, w którym odbywa się końcowy proces biologicznego oczyszczania przy udziale bakterii tlenowych. Dalej ścieki przesiąkają przez warstwy gruntu, filtrują się i rozsączają. Następuje proces biologicznego rozpadu na substancje mineralne, które ostatecznie przedostają się do wód gruntowych. Aby obieg funkcjonował sprawnie, układ napowietrzająco-wentylacyjny powinien zapewnić stały przepływ powietrza pomiędzy kominkami napowietrzającymi a wylotem odpowietrzenia kanalizacji w budynku. Lokalizując oczyszczalnię, należy zachować następujące odległości: -5 m od ściany budynku z oknami i drzwiami, -2 m od granicy sąsiada lub drogi, -3 m odległości nitki drenażu od drzew, -30 m od ujęcia wody pitnej, -1,5 m od rurociągów gazowych i wodociągowych. W ofercie uwzględnić oczyszczalnię dwukomorową z drenażem rozsączającym. Poszczególne elementy oczyszczalni należy zlokalizować zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Montaż oczyszczalni należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu dostarczoną w komplecie przez producenta oczyszczalni. Ze względu na możliwość wychłodzenia ścieków osadnik gnilny nie powinien być posadowiony dalej niż 10 m od zewnętrznej ściany budynku. W przypadku gdy odległość ta musi być większa, przewód dopływu ścieków należy dodatkowo ocieplić. Osadnik nie może być zakopany zbyt głęboko - maks. 80 cm od poziomu terenu. Uwaga! Przyłącze instalacji sanitarnej przydomowej oczyszczalni ścieków musi być wykonane równocześnie z wykonaniem części sanitarnej realizowanej w części zamówienia nr 1. W związku z powyższym o terminie dokonania przyłącza Zamawiający poinformuje niezwłocznie wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości -Część zamówienia nr 1 – 3 000,00 zł -Część zamówienia nr 2 - 200,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: BGŻ BNP Paribas S.A. o/Miastko 23 2030 0045 1110 0000 0093 6420 z dopiskiem: „Wadium przetargowe " Przebudowa i rozbudowa leśniczówki oraz wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawcze część zamówienia nr …….” 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 13). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach