Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku

Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Pl. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 488 236 , fax. 166 487 325
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
    Pl. Mickiewicza 8
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 166 488 236, fax. 166 487 325
    REGON: 65024399500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z .o.o. ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie i rozbudowie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych wraz z modernizacją istniejących obiektów i urządzeń oczyszczalni w miejscowości Przeworsk. Oczyszczalnia ścieków projektowana jest, jako układ przepływowy z bioreaktorami działającymi w oparciu o metodę osadu czynnego w technologii rowu cyrkulacyjnego z denitryfikacją wstępną oraz biologicznym usuwaniem fosforu wspomaganym symultanicznym strącaniem za pomocą soli żelaza (PIX). Przedsięwzięcie zakłada wykorzystanie obiektów istniejących oraz dobudowanie nowych obiektów. Prowadzone prace budowlane nie mogą spowodować przestoju w pracy oczyszczalni, ani wpłynąć, na jakość ścieków oczyszczonych. Dlatego przebudowa została tak zaplanowana, aby w miejsce istniejącego jednego ciągu technologicznego wydzielić trzy równoległe ciągi pozwalające na sukcesywne prowadzenie robót i utrzymanie ciągłości pracy oczyszczalni. W pierwszej kolejności zostaną wykonane nowe obiekty, a następnie po przeniesieniu procesu oczyszczania na te obiekty rozpoczną się prace modernizacyjne i remontowe istniejących obiektów. Dodatkowo w ramach remontu zostanie wykonana wymiana szeregu urządzeń i instalacji, które z upływem lat są już w znacznym stopniu wyeksploatowane. Oczyszczalnia ścieków projektowana jest głównie dla odbioru ścieków komunalnych z kanalizacji sanitarnej aglomeracji Przeworsk oraz zakładów znajdujących się na terenie zlewni aglomeracji Przeworsk. Parametry technologiczne istniejącej oczyszczalni nie są wystarczające dla aglomeracji rozbudowującej sieć kanalizacji sanitarnej oraz rosnących ładunków ścieków, stąd istnieje konieczność jej rozbudowy. W ramach inwestycji planuje się zwiększenie przepustowości „technologicznej” pod względem możliwości przyjęcia ładunku dobowego zanieczyszczeń, jak również dostosowanie oczyszczalni do wymogów Dyrektywy Rady 91/271/EWG poprzez poprawę procesu technologicznego i zwiększenie możliwości odbioru i oczyszczania ścieków (oczyszczalnia w obecnym kształcie została zaprojektowana dla ładunków dobowych wysokości 1920 kg BzT5/d co daje 32 000 RLM ). Pod względem hydraulicznym ilość ścieków nie ulegnie zmianom w stosunku do obecnych napływów oraz możliwości hydraulicznych obiektów oczyszczalni. Równocześnie przebudowa ma na celu zwiększenie elastyczności pracy układu oczyszczania biologicznego dzięki przekształceniu obecnej jednej linii w trzy ciągi mogące pracować niezależnie. Oczyszczone ścieki odprowadzane do rzeki Mleczki będą spełniać wymagania określone w załączniku nr 3 do rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. 2014, poz. 1800) i nie spowoduje pogorszenia stanu rzeki. Całość zadania obejmuje swym zakresem zaprojektowanie i wykonanie przebudowy, rozbudowy oczyszczalni oraz uzyskanie pożądanych efektów zarówno ekonomicznych jak i technologicznych zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU). PFU został sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. z późniejszymi zmianami). Do Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie jej i zatwierdzenie przez Zamawiającego, uzgodnienie jej ze Służbami/Rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie wymaganych decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę. Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych spoczywa na Wykonawcy. W/w zakres robót projektowych i budowlano – montażowych realizowany będzie zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC – żółta książka . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III i IV niniejszej SIWZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają: a) Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU) – wraz z załącznikami, b) Umowa, c) Warunki Szczególne Kontraktu, d) Warunki Ogólne Kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.11.2018 r. godz. 11:45. 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 19 IDW. 5) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 6) Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 7) Zamawiający przypomina, iż Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona wadium w terminie, którym mowa pkt 3, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy. 8) Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 50 1240 2597 1111 0000 3164 3209 9) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopie wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku”. 10) Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy załączyć do oferty. 11) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:  nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancja/poręczeniem,  kwotę gwarancji/poręczenia,  termin ważności gwarancji/poręczenia,  bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych”.  jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 12) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może być wystawiona na wszystkich członków konsorcjum lub na jednego z nich np. na lidera. Brak podania w treści gwarancji partnera nie ma znaczenia dla oceny skutków prawnych udzielonej gwarancji. Dotyczy to równie_ wadium wniesionego w formie pieniężnej (wystarczy, że wniesie je jeden członek konsorcjum np. lider). 13) Wadium zostanie zwrócone na zasadach i w terminach unormowanych w art. 46 ustawy Pzp. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz załącznikiem do oferty (załącznik nr 2) b) Wypełniona i podpisana Tabela Cen - wg wzoru zawartego w części IV SIWZ, c) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy d) składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza). e) Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów g) Wadium lub potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach