Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa drogi ul. Cmentarnej w Skórcu

Gmina Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08114 Skórzec, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 631 28 61 , fax. 25 631 28 91
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
    ul. Siedlecka 3
    08114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 25 631 28 61, fax. 25 631 28 91
    REGON: 71158257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skorzec.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa drogi ul. Cmentarnej w Skórcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi ul. Cmentarnej w Skórcu na odcinku 252m w ramach I etapu inwestycji. 2. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne; - wykonanie podbudowy oraz obramowanie nawierzchni; - wykonanie nawierzchni bitumicznej; - roboty uzupełniające – wzmocnienie skarb nasypu wzdłuż zbiornika; - przebudowę kablowej linii oświetlenia ulicznego; - budowę kanalizacji deszczowej z wpustami; - wykonanie stałej organizacji ruchu. 3. Pełny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót – stanowiące załączniki do SIWZ. Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje całość inwestycji. Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje wykonanie I etapu inwestycji, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.07.2018r. do godz. 09.40 wnieść wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w sekcji VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Dowód dysponowania potencjałem podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 4. Pomocniczo: kopia dokumentu wadialnego / bankowego dowodu wpłaty. Składane w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie gminy: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach