Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Kobylany Górne - Włodki

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Kobylany Górne - Włodki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Kobylany Górne - Włodki” - Etap 1 o długości ok 2,128 km w skład której wchodzą : 2.1 Przebudowa drogi gminnej na odcinku 1,778 km która polega na wykonaniu następujących robót: 2.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym- 1,778 km 2) Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni. Średnice drzew 16-25 cm- 3,000szt. 3)Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni. Średnice drzew 26-35 cm - 2,000szt. 4) Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni. Średnice drzew 36-45 cm - 3,000szt. 5)Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni. Średnice drzew 100-155 cm - 5,000szt. 6) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek wraz z wywozem na odl. do 5 km. Grubość warstwy do 30 cm- 6 835,380 m3 7) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl.do 1 km.Grunt kat.III- 4 692,64 m3 8) Rozebranie przepustów rurowych - 22,000m 9) Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW (75 KM). Nasyp o wysokości do 3,0 m. Grunt kategorii I-II - 2 715,190 m3 10 ) Wzmocnienie podłoża poprzez wykonanie stabilizacji z mieszanki związanej m2 16 294,200 cementem C1,5/2, pielęgnacja piaskiem i wodą gr. warstwy po zagęszczeniu 22 cm 16 294,200 m2 11)Mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy mrozochronnej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o współczynniku filtracji(k>8m/dobę), na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 15 405,200 m2 2. 1.2 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca statycznego w gruntach kategorii II-VI 11 201,400, m2 2) Podbudowy z mieszanki związanej cementem z betoniarki CBGM C3/4, frakcji 0/31,5 mm, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 18 cm- 11 201,400 m2 3) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych- 9 504,305 m2 4) Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- 18 881,690 m2 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca AC16W 50/70 KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t - 9 572,665 m2 6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11S 50/70 KR 1-2, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t - 9 360,330 m2 2. 1.3 POBOCZA I ZJAZDY 1) Nawierzchnia poboczy i zjazdów z mieszanki kruszywa niezwiązanego frakcji 0/31,5 mm, C90/3 stabilizowana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 12 cm - 4 119,180 m2 2.1.4 ELEMENTY ODWODNIENIA 1) Przepusty rurowe pod koroną drogi - wzmocnienie podłoża pod ławy fundamentowe z mieszanki związanej cementem z betoniarki CBGM C5/6 gr. 10 cm - 1,640 m3 2) Przepusty rurowe pod koroną drogi - ławy fundamentowe z mieszanki kruszywa niezwiązanego frakcji 0/31,5 mm, C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm- 3,280 m3 3) Przepusty rurowe pod korona drogi z rur PEHD spiralnie karbowanych fi 60 - 12,000 m 4) Przepusty rurowe pod korona drogi z rur PEHD spiralnie karbowanych fi 80 - 12,000 m 5) Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW (75 KM). Nasyp o wysokości do 3,0 m. Grunt kategorii I-II - 4,000 m3 6) Obudowy wlotów /wylotów/ prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych oraz dna i skarp rowu na wlocie i wylocie przepustu, brukiem na warstwie betonu C12/15 gr. 15 cm- 24,000 m2 7) Wykonanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp.- 556,000 m 3 8 ) Przepusty rurowe pod zjazdami i na drogi boczne, rury z PP SN8 o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem ławy fundamentowej z kruszywa naturalnego oraz umocnień wlotu i wylotu z bruku na warstwie betonu C12/15- 196,000 m 2.1.5 OZNAKOWANIE 1) Pionowe znaki drogowe słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm- 24,000 szt. 2) Pionowe znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne E-4- 2,000 szt. 3)Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2- 19,000 szt. 4) Pionowe znaki drogowe - radar z aktywnym znakiem ograniczenia prędkości B-33 oraz napisem treści "ZWOLNIJ" wraz z własną konstrukcją i fundamentem, zasilany hybrydowo (z ogniw fotowoltaicznych i generatora wiatrowego) wycena indywidualna 1,000 szt. 5) Pionowe znaki drogowe - aktywne znaki U-3a wykonane są w technologii LED wraz ze słupkami i instalacją, zasilane hybrodowo (z ogniw fotowoltaicznych i generatora wiatrowego) na własnej konstrukcji i fundamencie. wycena indywidualna- 10,000 szt 6) Bariery ochronne stalowe jednostronne ,masa 1 m barier 24,0 kg - 36,000 m 2.2 Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku 0,350 km która polega na wykonaniu następujących robót: 2.2.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym. Pozycja obejmuje pełna obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą. - 0,350 km 2) Frezowanie korekcyjne nawierzchni asfaltowych oraz wcinki na zimno przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfaltowej w miejsce wskazane przez Zamawiającego - 529,500 m2 3) Mechaniczne cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość cięcia 5 cm- 353,000 m 4) Mechaniczne rozebranie konstrukcji nawierzchni z kruszyw, betonu o grubości łącznej średnio do 20 cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki- 70,600 m2 2.2.2 ROBOTY ZIEMNE 1) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 10-15t na odl. do 1km. Grunt kat. III-IV - koryto pod poszerzenie jezdni, krawężniki i perony- 204,100 m3 2.2.3 OBRAMOWANIE, POSZERZENIE, NAWIERZCHNIA PERONÓW I JEZDNI 1) Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15, na podsypce cementowo-piaskowej- 738,000 m 2) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową- 20,000 m 3) Mechaniczne zagęszczanie piaskiem warstw odcinających, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 240,900 m2 4)Podbudowa z mieszanki CBGM C3/4 frakcji 0/31,5 mm, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 240,900 m2 5) Nawierzchnia peronów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układana na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem- 64,400 m2 6) Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową- 1 765,000 m2 7) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa wyrównawczo-wiążąca AC11W 50/70 KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 2 cm.Transport mieszanki samochodem samowyład. 10-15 t- 1 765,000 m2 8)Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna AC11S 50/70 KR 1-2 grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 10-15 t. - 1 765,000 m2 2.2.4 ELEMENTY ODWODNIENIA 1) Ławy betonowe z betonu C12/15 pod prefrabrykowane elementy ścieku - 0,315 m3 2) Ściek korytkowy na podsypce cementowo-piaskowej z prefabrykowanych elementów betonowych, grubość prefabrykatów 30x60x14 cm z zejściem do rowu- 3,000 m 2.2.5 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I TOWARZYSZĄCE 1) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zaworów wodociągowych -7,000 szt. 2) Nawierzchnia poboczy z mieszanki kruszywa niezwiązanego frakcji 0/31,5 mm, C90/3 stabilizowana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm - 495,000 m2 2.2.6 OZNAKOWANIE I OŚWIETLENIE 1) Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm ustawione z zachowaniem skrajni dla jezdni i chodnika- 4,000 szt. 2) Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 - 4,000 szt. 3) Pionowe znaki drogowe - latarnia LED doświetlająca przejście dla pieszych z własnym słupem i fundamentem zasilana z ogniw fotowoltaicznych- 1,000 szt. 4) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie - 11,875 m2 2.3 Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiar robót - Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ; Projekt budowlany - załącznik nr 9a i 9b do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. 2.4.Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z wykonaniem podbudowy b) Roboty związane z wymianą przepustów c) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni 2.4.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.4.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ( imię i nazwisko nie podlega anonimizacji) • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.4.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej 2 000,00zł. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności. 2.4.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia lub odstąpienia od umowy , jeżeli środki na sfinansowanie w/w zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać odszkodowanie. 2.6 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej). - Wykonawca robót jest zobowiązany również do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami). - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy) UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 5.4 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach