Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza do przechowywania i konserwacji zakupionego sprzętu.

Magurski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna 59
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4414099 , fax. 13 4414440
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Magurski Park Narodowy
    Krempna 59 59
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 13 4414099, fax. 13 4414440
    REGON: 18078930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza do przechowywania i konserwacji zakupionego sprzętu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku zaplecza do przechowywania i konserwacji zakupionego sprzętu na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Remont istniejącego budynku gospodarczego który obejmuje wykonanie: a/ kotłowni na biomasę wraz z pomieszczeniem magazynowym na opał, b/ pomieszczenia biurowego z łazienką (1 szt.), c/ pomieszczenia socjalnego (1 szt.) dla 6 - 8 osób z szatnią i łazienką, d/ pomieszczenia technicznego, e/ pomieszczenia garażowego dla 4 samochodów osobowych, f/ adaptację poddasza wraz z klatka schodową. 1.2 Rozbudowę istniejącego budynku gospodarczego o następujące elementy: a/ warsztat obsługi technicznej dla pojazdów osobowych i ciągników rolniczych, wyposażony w podnośnik do naprawy pojazdów, b/stanowiska garażowe dla 4 ciągników rolniczych, osprzętu zawieszanego i przyczepianego oraz pozostałego sprzętu rolniczego, 1.3 Budowa zadaszonej myjni do pojazdów i sprzętu rolniczego, wyposażonej w urządzenia ochrony środowiska (separator, inne konieczne) 1.4 Rozbiórka istniejących obiektów kolidujących z projektowaną inwestycją: a/ budynku gospodarczo - mieszkalnego o nr ewidencyjnym 27d zlokalizowanego na działce numer 160/8, b/ budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce numer 160/8, c/ gnojownika zlokalizowanego na działce numer 160/8, d/ naziemnej instalacji elektrycznej (słupy elektryczne). 1.5 Wykonanie placu manewrowego wraz z drogą dojazdową z kostki betonowej 1.6 Wykonanie ogrodzenia terenu inwestycji wraz z bramą wjazdową 1.7 Zagospodarowanie pozostałego terenu zielenią 1.8 Wyposażenie obiektu w: a/ instalację wodno- kanalizacyjną, b/ instalację elektryczną silno- i słaboprądową (warsztat w instalację bezpieczną 24V), c/ instalację pneumatyczną, d/ instalację centralnego ogrzewania, e/ instalację p-poż (jeśli jest wymagana), f/ instalację alarmową. 1.9 Dodatkowo należy wykonać: a/ nowe przyłącza sieci wodno - kanalizacyjnej do wszystkich obiektów, b/ nowe przyłącza elektryczne ziemne do wszystkich obiektów z osobnym opomiarowaniem, c/ instalację oświetleniową placu manewrowego wraz z dojazdem, d/ dla wolnostojącej myjni - doprowadzenie wody wraz z możliwością jej spuszczenia na okres zimowy oraz instalację kanalizacyjną wraz z urządzeniami ochrony środowiska (separator, inne konieczne). 1.10 Wykonanie 3 tablic informacyjnych: 1 sztuka tablicy przed rozpoczęciem budowy, 2 sztuki tablic po zakończeniu budowy - zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 13. 1.11 Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Ewentualne nazwy własne podane w dokumentacji projektowej nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowe i technologiczne Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 2. ZAŁOŻENIA: 2.1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: - Załącznik 9 - Projekt budowlany - Załącznik 10 - Przedmiar robót(kosztorys ofertowy - ślepy). - Załącznik 11 - Projekt wykonawczy - Załącznik 12 - STWiOR - Załącznik 13 - Wytyczne odnośnie wykonania 1 tablicy informacyjnej i 2 tablic pamiątkowych Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym, Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. 2.2) Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy, po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 2.3) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu terminowego realizacji zamówienia, który będzie załącznikiem do umowy. 2.4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.5) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 2.6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 2.7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 2.8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.9) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 2.10) Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników udostępnionych przez Zamawiającego. 2.11) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 2.12) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 2.13) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 2.14) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (przy czym poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu uznaje się ten termin za zachowany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium zostanie uznana (zaksięgowana) na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu termin ważności wystawionego dokumentu winien być nie krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisać: Wadium w postępowaniu ZF 370/6/14. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Do oferty wskazane jest dołączyć dowód wpłaty wadium - potwierdzenie przelewu lub kopię dokumentu wadium, jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym wadium to winno znajdować się w oddzielnej, oznaczonej kopercie i nie powinno być trwale związane z ofertą. 8. Warunki zwrotu wadium oraz utraty wadium zgodne z ustawą pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magurskipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach