Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej wraz z jego częściową zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny zlokalizowanego na ul. Armii Krajowej 4 w Wysokiem Mazowieckiem, dz.1498

Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752592 , fax. 086 2752593
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
    ul. Ludowa 15 15
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752592, fax. 086 2752593
    REGON: 45001067100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej wraz z jego częściową zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny zlokalizowanego na ul. Armii Krajowej 4 w Wysokiem Mazowieckiem, dz.1498
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie dotyczy wykonania przebudowy, rozbudowy i termomodernizacji budynku użyteczności publicznej wraz z jego częściową zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny. W części mieszkaniowej przedsięwzięcie dofinansowane jest z Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego. Zakres robót do wykonania: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty murarskie, roboty betonowe, roboty malarskie, roboty izolacyjne, roboty termomodernizacyjne, roboty ślusarskie, roboty instalacyjne, modernizacja c.o., sieci wewnętrzne wod-kan, sieci wewnętrzne elektryczne, roboty wykończeniowe. Prace polegać będą na rozbudowie budynku o 2 klatki schodowe i przebudowę istniejącej klatki schodowej. Nadbudowie ulegną 2 parterowe werandy. Dodatkowo wykonana zostanie termomodernizacja całego budynku wraz z wymianą pokrycia dachowego. Budynek objęty opracowaniem to budynek biurowo - usługowy, w którym część zachodnia zostanie zaadaptowana na budynek mieszkalny wielorodzinny. Wydzielone zostaną mieszkania komunalne. Na parterze część usługowa budynku pozostaje bez zmian. Piętro prawie w całości zostało zaadaptowane pod mieszkania komunalne. W zachodniej części budynku funkcjonować będą biura ZGMu. W budynku zostało wydzielonych 9 mieszkań komunalnych o łącznej powierzchni użytkowej 406,02 m2 razem z komórkami lokatorskimi w podpiwniczeniu budynku. Część mieszkalną będą obsługiwać 2 klatki schodowe (projektowana i przebudowana) oraz jedna klatka do części biurowej ZGMu. Istniejąca część usługowa będzie dalej obsługiwana z istniejących 2 wejść od strony północnej, ale od strony południowej poprzez zniwelowanie wysokości terenu będzie możliwy swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych. Część biurową ZGMu obsługiwać będzie platforma przychodowa krzywoliniowa, a do części mieszkalnej dostęp do projektowanego mieszkania dla niepełnosprawnych na parterze jest zapewniony z terenu. Parametry powierzchniowe i kubaturowe: powierzchnia zabudowy 607,60 m2, powierzchnia użytkowa 971,95 m2 w tym: parter 483,02 m2, piętro 488,93 m2, kubatura 4943,25 m3, wysokość budynku 9,00 m, poziom posadowienia posadzki parteru 144,84 m n.p.m., liczba kondygnacji 2 kondygnacje nadziemne oraz jedna podziemna, powierzchnia tworzonych mieszkań 406,02 m2. Etapowanie prac na obiekcie. Opracowanie obejmuje szereg wielu robót, które należy prowadzić w taki sposób, aby jak najmniej utrudniać funkcjonowanie części usługowej budynku na parterze jak i części biurowej na piętrze. W pierwszej kolejności należy wykonać klatkę schodową C oraz cały zakres robót wewnętrznych dotyczących części użytkowanej przez ZGM wraz z instalacjami w części usługowej. W następnej kolejności zaleca się wykonać wszystkie roboty ziemne dookoła budynku, które umożliwią zaizolowanie ścian fundamentowych wraz z termomodernizacją tych ścian. Później można prowadzić budowę klatki schodowej A. Dostęp do części biurowej na piętrze powinien być zapewniony z klatki B - jeszcze nie poddanej rozbudowie, a do części usługowej parteru z wejścia od strony południowej jak i wejścia od strony północnej. Po wykonaniu klatki schodowej C można wystąpić o tymczasowe pozwolenie użytkowania tej części budynku, w którym znajduje się nowowybudowana klatka schodowa obsługująca część biurową ZGMu. Pozwoli to na rozpoczęcie prac związanych z przebudową klatki schodowej B. Użytkowana obecnie część usługowa na parterze nie podlega przebudowie. Materiały pochodzące z rozbiórki powinny być odpowiednio zabezpieczone i przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Zamawiający wymaga złożenia oferty z podziałem na przebudowę części mieszkaniowej oraz części usługowej. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały, oświadczenia kierownika budowy, kosztorysy powykonawcze oddzielnie na poszczególne etapy, świadectwa energetyczne oraz inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji i całej obsługi geodezyjnej związanej z przebudową ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie protokołu odbioru częściowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Zamawiający wymaga rozdzielenia faktur na roboty za przebudowę części mieszkaniowej, a oddzielnie za część usługową. Zamawiający daje możliwość fakturowania częściowego począwszy od 2015 roku. W dokumentacji projektowej i przedmiarach robót zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały. W ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, do oferty należy dołączyć potwierdzenie równoważności w formie pozwalającej jednoznacznie to określić. W ofercie (kosztorysie) należy określić przyjęte do kalkulacji kosztów produkty (np. markę, typ, producenta). Brak jednoznacznego wskazania przyjętego do wyceny produktu, skutkuje uznaniem, że wykonawca zastosuje urządzenia i materiały przyjęte w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w PKO BP SA O/WYSOKIE MAZOWIECKIE Nr rachunku 27 1020 1332 0000 1102 0037 5535 dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej wraz z jego częściową zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny zlokalizowanego na ul. Armii Krajowej 4 w Wysokiem Mazowieckiem, dz. 1498. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 22.08.2014r., do godz. 10.00. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach