Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipie

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 283 70 02 , fax. 67 283 89 90
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 67 283 70 02, fax. 67 283 89 90
    REGON: 570791431
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryczywol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipie. Niniejszą inwestycję podzielono na etapy wg poniższego opisu: Etap I – rozbudowa budynku o kotłownię wraz z magazynem materiałów pędnych. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach od 31 do 34. Etap II – przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z rozbudową o zaplecze socjalno-sanitarne. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach od 01 do 07 i od 10 do 14. Etap III – rozbudowa budynku o zaplecze szatniowo-sanitarne do obsługi istniejącego boiska trawiastego do gry w piłkę nożną. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach 08, 09 i od 15 do 21. Etap IV – przebudowa strażnicy OSP wraz z rozbudową o pełnowymiarowy garaż. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach od 22 do 30. W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje szerszy zakres robót budowlanych, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania tj. Etap I (Część 1 zamówienia) i Etap II (Część 2 zamówienia). Poza Częścią 1 i 2 (opisane poniżej) z postępowania wyłącza się pozostały zakres robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Część 1: Rozbudowa budynku o kotłownię wraz z magazynem materiałów pędnych (etap I). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne i przygotowawcze, - fundamenty, - ściany, - elementy żelbetowe kotłowni (strop żelbetowy, wieńce monolityczne, schody żelbetowe), - dach (termoizolacja i pokrycie), - wykończenie attyk (konstrukcja i izolacje), obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, czapka kominowa, - wykonanie podłóg i posadzek, - tynki wewnętrzne, - malowania, - termoizolacja ścian i kominów, - wykonanie elewacji budynku (tynk carbonowy, systemowy), - chodniki i dojścia, - stolarka drzwiowa, - elementy ślusarskie (balustrady schodowe stalowe). - instalacja sanitarna wewnętrzna (kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa i centralnego ogrzewania, technologia kotłowni, wentylacja grawitacyjna, prace uzupełniające), - instalacja elektryczna wewnętrzna (rozdzielnica, wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych, pomiary, prace uzupełniające). Część 2: Przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z rozbudową o zaplecze socjalno-sanitarne (etap II). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne i przygotowawcze, - fundamenty, - podsypki i podłoża, - ściany i ścianki, - elementy konstrukcyjne żelbetowe i stalowe budynku (strop żelbetowy, wieńce monolityczne, rdzenie żelbetowe pod konstrukcję centrali wentylacyjnej, dostarczenie i montaż konstrukcji stalowej pod centralę wentylacyjną), - dach (termoizolacja i pokrycie), - wykończenie attyk (konstrukcja i izolacje), obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, czapka kominowa, - wykonanie podłóg i posadzek, - tynki wewnętrzne, - okładziny ścian z płytek, - malowania, - stolarka okienna i drzwiowa, - wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych, - wyposażenie pomieszczeń, - dostawa i montaż mebli w szatni świetlicy, - elementy ślusarskie (wycieraczki zewnętrzne, drabiny zewnętrzne). - instalacja sanitarna wewnętrzna (kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa i centralnego ogrzewania, wentylacja grawitacyjna wspomagana, prace uzupełniające), - instalacja elektryczna wewnętrzna (wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych, pomiary, prace uzupełniające).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach