Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy – Etap I – dobudowa szybu windowego wraz z niezbędnymi pracami budowlano - instalacyjnymi

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Cicha
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215 39 84
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Pabianicach
    Cicha 43
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215 39 84
    REGON: 7004116000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie - organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy – Etap I – dobudowa szybu windowego wraz z niezbędnymi pracami budowlano - instalacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano – instalacyjnych obejmujących wykonanie: a). robót ogólnobudowlanych – roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne, izolacyjne, wykończeniowe, b). robót sanitarnych, c). robót elektrycznych, d). robót związanych z zagospodarowaniem terenu. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice ul. Cicha 43 (dz. nr ewid. 171/6) 2. Przedmiot zamówienia polega na przebudowie i rozbudowie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: a) dokumentacji projektowej – projekcie budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. 3. Niniejsze postępowanie dotyczy I etapu realizacji - obejmującego roboty związane z dobudową szybu windy wraz z niezbędnymi robotami konstrukcyjnymi, przebudową parteru budynku wraz z instalacjami wod.-kan. i elektrycznymi, przebudową instalacji gazowej oraz dociepleniem elewacji południowej i częściowym zagospodarowaniem terenu. 4. Szczegółowy zakres robót etapu I realizacji: a). roboty ogólnobudowlane 1. rozbiórkowe – rozbiórka schodów zewnętrznych, ścianek działowych, murów w miejscach nowych otworów, wykładzin i posadzek przewidzianych do wymiany, wykucie ościeżnic drzwiowych; 2. konstrukcyjne – wykonanie fundamentów pod pochylnie, schody i szyb dźwigu, dostawa i montaż szybu dźwigu o konstrukcji samonośnej wraz z kabiną dźwigu*, wykonanie nadproży z belek stalowych w miejscach nowych otworów (NS-01,NS-02,NS-03, NS-04), wykonanie podciągu z belek stalowych (P-01, BS-01)), budowa ścianek działowych murowanych i z płyt g-k; 3. izolacyjne – wykonanie docieplenia ścian fundamentowych wraz z izolacją p-wilgociową, docieplenie ściany styropianem w technologii lekkiej-mokrej, bezspoinowej z wyprawą tynkarską; 4. wykończeniowe - uzupełnienie tynków c-w z gładzią gipsową, okładziny ścian z glazury, osadzenie ościeżnic drzwiowych oraz okienek podawczych, montaż drzwi p-poż, wykonanie posadzek z gresu i wykładziny tworzywowej, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; b). roboty sanitarne – wykonanie nowego pomiaru gazu na zewnątrz budynku, budowa instalacji gazu, technologia kotłowni gazowej wraz z zakupem i montażem kotła gazowego, przebudowa i rozbudowa instalacji kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, budowa instalacji cwu i cyrkulacji; c). roboty elektryczne – przeniesienie przyłącza elektroenergetycznego napowietrznego (zmiana miejsca mocowania na ścianie), wykonanie złącza pomiarowego na ścianie zewnętrznej, wykonanie rozdzielnicy (tablicy obwodowej) parteru z wyprowadzeniem zasilania piętra, wykonanie rozdzielnicy (tablicy obwodowej) piętra z tymczasowym przełączeniem istniejących obwodów instalacji elektrycznych piętra, wykonanie zasilania szafy sterowniczej windy, wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych, oświetlenia pomieszczeń i awaryjnego na parterze, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego na parterze, wykonanie instalacji odgromowej; d). roboty związane z zagospodarowaniem terenu – wykonanie schodów wejściowych i pochylni dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej na podbudowie; Uwaga: Dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych musi spełniać wymagania zawarte w: - Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa dla dźwigów; - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - dział IV rozdz. 9 Urządzenia dźwigowe 5. W zakresie standardów wykończenia wnętrz Wykonawca przy opracowywaniu oferty powinien wziąć pod uwagę następujące wymagania Zamawiającego: a) Ściany. Ściany malować wysokiej jakości zmywalną i odporną na szorowanie wodorozcieńczalną farbą lateksową posiadająca Atest Higieniczny, zapewniającą łatwe usuwanie plam. Jasne pastelowe kolory do uzgodnienia na etapie realizacji z Zamawiającym. Odporność na szorowanie na mokro: - wg normy PN-EN13300 - klasa 2 - wg normy PN-C-81914:2002 - farba rodzaju I. Kat.A/a. Dopuszczalna zawartość LZO poniżej 30 g/l. W pomieszczeniach sanitarnych oraz porządkowych ściany zmywalne do wysokości co najmniej 200 cm, wykonane w płytkach ceramicznych o średniej nasiąkliwości (E nie większe niż 10%) oraz w 2 klasie odporności na plamienie określonej według normy EN ISO 10 545-14. Powyżej glazury malowane wysokiej jakości zmywalną i odporną na szorowanie wodorozcieńczalną farbą lateksową posiadającą Atest Higieniczny, polecaną do stosowania w pomieszczeniach narażonych na rozwój grzybów pleśniowych, działanie wilgoci oraz pary wodnej zapewniającą powłokę o zwiększonej odporności na działanie grzybów pleśniowych zawierającą środki hydrofobizujące i oleofobowe zapewniające ograniczone wnikanie tłuszczów oraz innych zabrudzeń i łatwe usuwanie plam umożliwiającą przepuszczanie pary wodnej i oddychanie ścian. Jasne pastelowe kolory do uzgodnienia na etapie realizacji z Zamawiającym. Odporność na szorowanie na mokro: - wg normy PN-EN13300 - klasa 1 - wg normy PN-C-81914:2002 - farba rodzaju I. Kat.A/a. Dopuszczalna zawartość LZO poniżej 30 g/l. b) Sufity. Sufity malowane wysokiej jakości zmywalną i odporną na szorowanie wodorozcieńczalną farbą lateksową w kolorze białym, posiadająca Atest Higieniczny, zapewniającą łatwe usuwanie plam. Odporność na szorowanie na mokro: - wg normy PN-EN13300 - klasa 2 - wg normy PN-C-81914:2002 - farba rodzaju I. Kat.A/a. Dopuszczalna zawartość LZO poniżej 30 g/l. d) Posadzki. W pomieszczeniach pracowni posadzki wykonać z homogenicznych wykładzin PCV o grubości min. 2 mm antypoślizgowych spawanych z wywinięciem cokołów wysokości 10 cm na ściany. Wykładzina przeznaczona do wszelkich pomieszczeń o najwyższym natężeniu ruchu nie wymagająca stosowania dodatkowych powłok zabezpieczających w całym okresie użytkowania, o dobrej odporności chemicznej. W sanitariatach posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych (min. R10). Stolarka drzwiowa wewnętrzna w kolorze białym. Skrzydła drzwiowe przylgowe posiadające aprobatę techniczną i atest higieniczny w 3 klasie właściwości mechanicznej wg PN-EN 1192:2001, - pokrycie: okleina CPL typowa wg. zestawienia stolarki, - poszycie: płyta HDF, - wypełnienie: płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem, rama skrzydła wykonana z klejonki drewnianej. e) Ościeżnice systemowe drewniane regulowane w okleinie syntetycznej w kolorze białym. f) Wyposażenie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych (biały montaż) winien być wykonany w standardzie jednego producenta, ceramika w kolorze białym. g) Umywalki wyposażone w baterie stojące jednouchwytowe na półpostumencie połączone z instalacją poprzez zawory kątowe wężyków w stalowym oplocie. Zawory powinny znajdować się pod umywalką, nieco powyżej odpływu kanalizacyjnego. Rozstaw zaworów kątowych (Wc-Wz), musi uwzględniać sposób zamocowania syfonu. h) Miski ustępowe typu kompakt 5. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z kierownikiem placówki) wizji lokalnej. 6. Kody CPV: 45.00.00.00-0 – roboty budowlane 7. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wypłacane. w ratach na podstawie wykazu stanu zaawansowania robót nie częściej niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej, do wysokości środków jakimi dysponuje Zamawiający. b) Każdorazowo termin płatności będzie wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury. c) Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 9. Uwagi realizacyjne: a) Prace będą prowadzone na czynnym i użytkowanym w ograniczonym w związku z prowadzonymi pracami obiekcie. b) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. c) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej siwz. d) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną. e) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. f) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 10. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) oświadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach