Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej – etap II

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający informuje, że istniejący budynek oświaty wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. 1. Roboty etapu II zostały podzielone na: - stan surowy zamknięty (z terminem realizacji do 15 grudnia 2018 r.) oraz - roboty wykończeniowe (z terminem realizacji do 31 lipca 2019 r. Zakres I – roboty przewidziane do realizacji do 15 grudnia 2018 r. I. roboty budowlane: 1. budynek północny + przewiązka a) przebudowa budynku (północny) - roboty rozbiórkowe - rozbiórka budynku gospodarczego - roboty ziemne - roboty fundamentowe - izolacją ścian piwnic - ściany i ścianki piwnic, parteru i piętra - konstrukcję żelbetową piwnic, parteru i piętra - dach z pokryciem b) przewiązka - roboty ziemne - roboty fundamentowe - izolacje fundamentowe - ściany i ścianki - konstrukcję żelbetową - dach z izolacją i pokryciem II. roboty elektryczne: - instalację odgromową, - instalację przeciwoblodzeniową, - pomiary elektryczne III. roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz: - przyłącz wodociągowy, - przyłącz kanalizacji sanitarnej, - przyłącz kanalizacji deszczowej. Zakres II – roboty przewidziane do realizacji do 31 lipca 2019 r. I. roboty budowlane 1. budynek północny + przewiązka a) budynek północny - izolacje, tynki i okładziny piwnic, parteru i piętra - podłoża i posadzki piwnic, parteru i piętra - roboty malarskie piwnic, parteru i piętra - stolarkę i ślusarkę - naprawę ścian nośnych - okładziny tynkowe elewacji - wyposażenie b) przewiązka - tynki i okładziny - podłoża i posadzki - roboty malarskie - stolarkę i ślusarkę - elewacja 2. budynek południowy - tynki i okładziny parteru i piętra - podłoża i posadzki parteru i piętra - roboty malarskie parteru i piętra - stolarkę i ślusarkę - elewację - dostawę i montaż windy 3. roboty zewnętrzne - niwelacja terenu - drenaż - chodniki i plac zabaw - plac manewrowy - schody żelbetowe - ogrodzenie terenu - wyposażenie zewnętrzne II. roboty elektryczne: a) instalację niskoprądową - przygotowanie tras kablowych - sieć strukturalną - instalację TV-SAT - instalację CCTV - instalację domofonową i kontroli dostępu - instalację multimedialną b) instalacja wewnętrzna - wyłącznik WLZ - rozdzielnicę RG - rozdzielnicę RK - tablicę rozdzielczą TP - tablicę rozdzielczą TK - tablicę rozdzielczą T1 - tablicę rozdzielczą T2 - tablicę rozdzielczą T3 - trasy kablowe - instalację oświetleniową - instalację gniazd wtykowych - zasilanie urządzeń - zasilenie dedykowane - połączenia zewnętrzne - oświetlenie zewnętrzne - instalacja kotłowni - pomiary III. roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz: a) wewnętrzna instalacja wod - kan., hydrantowa, gazowa - instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - armatury i urządzeń - instalacji hydrantowej - zestaw hydroforowy - instalacji gazowej b) instalacja centralnego ogrzewania IV. wentylacja mechaniczna - instalację wentylacji parteru i piętra - centralę wentylacyjną i automatykę - zasilenie nagrzewnic - okapy V. kotłownia, instalacja solarna - technologia kotłowni - instalację solarną - komin VI. roboty drogowe - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowę - nawierzchnie W przypadku wykonania zakresu I, w terminie krótszym niż 15.12.2018 r. Wykonawca może przystąpić równolegle do prac wykończeniowych określonych w zakresie II, jednak Zamawiający zastrzega, że podczas rozliczenia nie może zostać przekroczona kwota zabezpieczona w budżecie na rok 2018, (patrz zapisy umowy-rozliczenie). UWAGA !! Należy zwrócić uwagę na zakres robót. Zamieszczone opisy techniczne oraz dokumentacja projektowa dotyczą całego zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej”. Oferent do wyceny etapu II winien brać pod uwagę elementy obejmujące swym zakresem roboty określone w w/w punktach Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz w przedmiarach robót. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach