Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Wyrzysku

Gmina Wyrzysk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. Bydgoska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 41 00 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyrzysk
    ul. Bydgoska 29
    89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 41 00, fax. -
    REGON: 570791260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Wyrzysku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka kotłowni, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku OSP w Wyrzysku wraz z remontem zaplecza socjalnego. Inwestycja obejmuje nadbudowę jednego z istniejących boksów garażowych oraz rozbudowę o kolejny boks budynku OSP. Dodatkowo, obiekt ma zostać rozbudowany o pomieszczenie kotłowni oraz dwa pomieszczenia gospodarcze. Planuje się również przebudowę i remont zaplecza socjalnego. Powstanie pomieszczenie z aneksem kuchennym oraz toaleta dostępna dla wszystkich użytkowników budynku. Projektuje się szatnię na stroje bojowe z węzłem sanitarnym, połączoną bezpośrednio z boksami garażowymi. Podstawowe dane techniczne: - powierzchnia zabudowy - 347,35 m2 - liczba kondygnacji - 1 nadziemna - wysokość budynku – 5,30 m - kubatura brutto budynku - 1071,86 m3 - powierzchnia użytkowa - 297,74 m2 Zakres inwestycji obejmuje: 1) rozbiórkę kotłowni, pomieszczenia gospodarczego, ściany zewnętrznej boksu garażowego, 2) demontaż wyposażenia sanitarnego, części stolarki okiennej, drzwiowej oraz bram, 3) poszerzenie otworów, wykucie nowych otworów drzwiowych, 4) wyburzenie ścian działowych zaplecza socjalnego, 5) wykonanie projektowanych fundamentów, ścian fundamentowych, nośnych i działowych słupów, podciągów i elementów konstrukcyjnych, konstrukcji i pokrycia dachu, 6) instalacja wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacyjnej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, elektryczna wewnętrzna gniazd wtykowych i oświetlenia, odgromowa budynku, strukturalna i teletechniczna, 7) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 8) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian, ław fundamentowych, posadzek i stropów, 9) wykonanie prac elewacyjnych - hydro- i termoizolacje przegród, wykonanie tynkarskich wypraw elewacyjnych, 10) montaż elementów zewnętrznych budynku, tj. orynnowanie, obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych, elementów i wyposażenia instalacyjnego itp., 11) wykonanie nowych warstw posadzkowych we wskazanych pomieszczeniach, 12) montaż sufitów podwieszanych, 13) wykonanie nowych tynków wewnętrznych, 14) wykonanie prac wykończeniowych w budynku, 15) wykonanie dwóch przyłączy kanalizacji sanitarnej i dwóch przyłączy kanalizacji deszczowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 12.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi załącznik nr 5 do IDW). Powyższe zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa dołączonego do oferty powinna dokładnie określać zakres umocowania. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 IDW) w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego rozdziału, podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko). 5) zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy, zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieścił informację o tych Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach