Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w dzielnicy Kamień z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w dzielnicy Kamień z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego obiektu OSP z rozbudową o nową część garażową, biblioteczną i świetlicę na potrzeby mieszkańców dzielnicy , wraz z : - zagospodarowaniem terenu , w tym m.in. : wykonaniem miejsc postojowych , ciągów pieszo-jezdnych elementów małej architektury (ławki, śmietnik) i odwodnienia terenu, - wykonaniem infrastruktury technicznej, w tym m.in. przyłączy: wodociągowego, deszczowych i sanitarnych, z przebudową sieci wodno-kanalizacyjnej w obrębie nieruchomości wokół budynku i z przyłączeniem obiektu do miejskiej światłowodowej sieci teletechnicznej. Zamówienie obejmuje ponadto dostawę mebli i innego przewidzianego dokumentacją projektową wyposażenia budynku oraz schodołazu gąsienicowego dla wózków inwalidzkich (dostawa i pełny serwis, w tym przeglądy w okresie gwarancyjnym – do ujęcia w cenie oferty). Wyłoniony w przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową – w tym: a) projektem budowlanym przebudowy i rozbudowy budynku OSP, b) projektem budowlano-wykonawczym przebudowy i rozbudowy budynku jw., c) projektem budowlanym przyłączenia budynku jw. do sieci światłowodowej, a także zgodnie z pozostałą dokumentacją przetargową , tj. : d) zapisami SIWZ, e) przedmiarem robót, f) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR), oraz g) dokumentacją fotograficzną (stanu istniejącego). Planowany zakres robót obejmuje m.in.: A. Zakres robót branży BUDOWLANEJ: - częściowa rozbiórka istniejącego budynku OSP w zakresie : całość stropodachów; całość części garażowej i przyległych pomieszczeń technicznych, - wymiana gruntu pod planowaną rozbudowę – do wykonania w osłonie ścianki szczelnej z grodzic (ze sztucznym obniżeniem wysokiego poziomu wód gruntowych ) z wykonanie fundamentów części nowej (dobudowanej), - częściowa przebudowa części zachowanej budynku, z likwidacją klatki schodowej i z nawiązaniem do części dobudowanej (otwory komunikacyjne, wyrównanie poziomu stropów), - dobudowa części nowej mieszczącej garaż, bibliotekę i świetlicę do części istniejącej (zachowanej) z przekryciem wspólnym stropodachem krytym membraną PCV, izolacją fundamentów i ociepleniem systemowym elewacji metodą lekką (styropianem) z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym i (częściowo) boazerią modrzewiową, - zabudowanie ślusarki wewnętrznej ze stali nierdzewnej (poręcze, pochwyty) , stolarki aluminiowej okiennej i drzwiowej oraz garażowych unoszonych bram segmentowych, - roboty wykończeniowe wewnętrzne , w tym: montaż sufitów z płyt g-k i sufitów akustycznych z płyt z prasowanej wełny min, wykonanie posadzki żywicznej poliuretanowej, posadzek gres i pozostałych robót płytkarskich oraz malarskich (w tym farbą magnetyczną - tzw. ścian tablicowo-magnetycznych), - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia budynku oraz schodołazu gąsienicowego wg przedmiaru robót i zestawień w dokumentacji projektowej. B. Zakres robót branży INST. ELEKTRYCZNEJ: Zasilanie i rozdział energii elektrycznej - główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu (w skrzynce na zewnętrznej ścianie budynku obok drzwi wejściowych do budynku), - wewnętrzna linia zasilająca rozdzielnię główną z napowietrznej sieci nN-0,4kV przebiegającej po elewacji na zewnętrznej ścianie budynku, - rozdzielnia obwodowa główna (w pomieszczeniu technicznym), rozdzielnie obwodowe, - wewnętrzne linie zasilające rozdzielnie obwodowe. Instalacja elektryczna i słaboprądowa - instalacja oświetlenia podstawowego pomieszczeń, - instalacja wyrównywania potencjałów, - instalacja odgromowa, - instalacja uziemiająca, - instalacja zasilania urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, syreny alarmowej, pompy zatapialnej w kanale serwisowym, - instalacja o obniżonym napięciu do 24V w kanale serwisowym, - instalacja teleinformatyczna: szafa dystrybucyjna, przewody i gniazda sieci LAN, - instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego – demontaż i ponowna instalacja na przebudowanym obiekcie. C. Zakres robót branży INST. TELEKOMUNIKACYJNEJ - wykonanie przyłącza światłowodowego (wg odrębnego projektu budowlanego w ramach załączonej dokumentacji projektowej i przedmiaru robót) - wykonanie kanalizacji telekomunikacyjnej 4 otworowej , - wykonanie wewnętrznej trasy kablowej dla kabla światłowodowego, - zaciągnięcie kabla światłowodowego do wykonanej kanalizacji, - zestawienie łącza światłowodowego do obiektu OSP-Kamień. D. Zakres robót branży INST. SANITARNEJ Kanalizacja deszczowa zewnętrzna - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe istniejących wpustów, - roboty ziemne dla kanalizacji, - montaż przewodów kanalizacyjnych , - montaż studni (w tym z separatorem substancji ropopochodnych), - włączenie kanalizacji do istniejącego kolektora DN800. Sieć wodociągowa (PE 110mm) - przebudowa - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe , - roboty ziemne dla nowego odcinka (poza rozbudowanym budynkiem), - montaż przewodów wodociągowych, - niezbędne próby, Przebudowa przyłącza wody i montaż hydrantu - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne dla przyłącza i hydrantu, - roboty demontażowe istniejącego przyłącza, - montaż studni wodomierzowej, - roboty montażowe armatury, - niezbędne próby. Przebudowa przyłącza kanalizacyjnego - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne dla przyłącza, - roboty demontażowe istniejącego przyłącza, - montaż studni rewizyjnych, - niezbędne próby. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna - przebudowa - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe istniejących wpustów, - roboty ziemne dla kanalizacji, - montaż przewodów kanalizacyjnych, - montaż studni, - włączenie kanalizacji do istniejącego kolektora. Instalacja wod-kan (wewnętrzna) - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe istniejących instalacji, - roboty ziemne i wyburzeniowe wewnątrz budynku, - roboty montażowe, - niezbędne próby. Instalacja ogrzewcza - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe istniejących instalacji, - roboty montażowe, - niezbędne próby. Kotłownia olejowa i instalacja solarna - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe istniejących instalacji i urządzeń kotłowych, - roboty montażowe, - niezbędne próby. Instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej z budynku - roboty przygotowawcze, - roboty montażowe instalacji wentylacji wraz z urządzeniami, - niezbędne próby. Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) , przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz dokumentacja fotograficzna (stanu istniejącego). Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot obejmuje dostawę schodołazu gąsienicowego dla osób na wózkach inwalidzkich i wykonanie sanitariatów dla osób niepełnosprawnych na obu kondygnacjach budynku. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały, zabudowane urządzenia i wyposażenie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Wykonawcy będzie zobowiązany do nieodpłatnego świadczenia, w okresie udzielonej w ofercie gwarancji, wszelkich warunkujących utrzymanie gwarancji – w tym wymaganych przez producenta, okresowych przeglądów technicznych i okresowej konserwacji dostarczonego przez siebie sprzętu i wyposażenia z potwierdzeniem w książkach serwisowych itp. przypisanych do wyposażenia i urządzeń dokumentach eksploatacyjnych (dot. m.in. schodołazu, central wentylacyjnych, urządzeń kotłowni, itp.) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie robót zbrojarsko-betoniarskich, - wykonanie robót murarskich, - wykonanie robót tynkarskich, - wykonanie instalacji sanitarnych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie robót wykończeniowych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000 PLN (trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/poręczenie. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 7. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach