Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku nr 2 wraz ze zmianą sposobu użytkowania w m. Grupa - zadanie 11749

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Podchorążych 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku nr 2 wraz ze zmianą sposobu użytkowania w m. Grupa - zadanie 11749
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem przebudowę części istniejącej budynku oraz rozbudowę budynku o część higieniczno-sanitarną w postaci 2 ustępów oraz pomieszczenie techniczne; pomieszczenia te połączone będą przedsionkiem wejściowym do sal szkoleniowych. Celem przebudowy i rozbudowy budynku nr 2 jest przystosowanie w/w obiektu do pełnienia funkcji szkoleniowych – wg wymagań użytkownika i zgodnie zobowiązującymi przepisami. W nowej funkcji będzie on służył do nauki strzelania „na sucho” z użyciem sprzętu elektronicznego. W czasie zajęć przewiduje się obecność 12 osób w pomieszczeniach nr 1a i 1b, oraz 8 osób w pomieszczeniu nr 2. Nowa funkcja wymaga rozbudowanie budynku o część sanitarną. Przebudowa budynku ma na celu również podniesienie jego standardu – ocieplenie ścian i stropów, wprowadzenie ogrzewania. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in:  wykonanie nowych izolacji p. wodnych i termicznych na całej wysokości ścian fundamentowych,  docieplenie ścian zewnętrznych wraz z pilastrami,  montaż konstrukcji stalowej w pasie dolnym istniejących zbijaków z desek, służącej zamocowaniu nowego sufitu podwieszanego systemowego wraz z ociepleniem,  odtworzenie istniejących wywietrzaków (3 szt. w kalenicy),  przedłużenie okapu dachu poza odrys ścian szczytowych po ich projektowanym ociepleniu,  zabezpieczenie elementów drewnianych dachu przed wilgocią oraz grzybobójczo,  całkowita wymiana istniejących posadzek,  wykonanie nowego sufitu podwieszonego (w miejsce istniejącego, demontowanego),  wykonanie wentylacji pomieszczeń, przestrzeni poddasza,  zamontowanie rolet antywłamaniowych, balustrady, klimatyzacji,  poszerzenie istniejącej drogi oraz zagospodarowanie terenu,  przebudowa istniejących instalacji wod-kan, c.o., cwu oraz elektrycznych,  wykonanie kanalizacji teletechnicznej,  wykonanie przyłącza wodociągowego,  wykonanie prac wykończeniowych,  wykonanie dobudowy zaplecza sanitarnego oraz kotłowni z magazynem oleju. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty – załącznik nr 1A do SIWZ 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach