Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – III etap

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 99440 Zduny, Zduńska Dąbrowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838 74 95 , fax. 0-46 838 74 95
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej
    Zduńska Dąbrowa 64
    99440 Zduny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838 74 95, fax. 0-46 838 74 95
    REGON: 9620100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zspzd-technikum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie, 99-400 Zduny, dz. nr ewid. 38/7. 2. W ramach I i II etapu inwestycji w 2016 oraz 2017 r. wykonano następujące roboty budowlane: 2.1. w części istniejącej: - zmianę geometrii dachu, - izolację termiczną poddasza w części istniejącej, - sufity podwieszone, - okna połaciowe, - ścianę oddzielenia pożarowego, - rozbiórkę ścian wyjścia na poddasze, - przełożenie falowników instalacji fotowoltaicznej. 2.2. w zakresie projektowanej rozbudowy: - stan surowy zamknięty bez przeszklenia łącznika (D1 i D1*), - izolację termiczną poddasza z obudową z płyt g-k, - ścianki działowe na poziomie parteru i I piętra, - instalację wodociągową zewnętrzną, - instalację kanalizacji deszczowej z zbiornikiem i przepompownią, - instalację kanalizacji sanitarnej podposadzkowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. W części istniejącej: - zagospodarowanie terenu – roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania utwardzenia terenu w patio, remont schodów zejściowych do piwnicy z wymianą drzwi, okładziny schodów - parter – demontaż drzwi i okien, rozbiórka ścian, wykonanie przebić w istniejących ścianach, demontaż armatury, skucie okładzin ściennych i podłogowych, skucie luźnych powierzchni tynków wewnętrznych, naprawa tynków, montaż ścian działowych z płyt g-k, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, malowanie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż sufitów podwieszonych, - piętro – demontaż drzwi i okien, rozbiórka ścian i stropu nad piętrem, wykonanie przebić w istniejących ścianach, zamurowanie otworów okiennych z uzupełnieniem izolacji termicznej z wykończeniem tynkiem elewacyjnym, demontaż armatury, skucie okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie schodów wewnętrznych z wykończeniem, skucie luźnych powierzchni tynków wewnętrznych, uzupełnienie i naprawa tynków, montaż ścian działowych z płyt g-k, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, malowanie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż sufitów podwieszonych, - poddasze – wykonanie schodów wewnętrznych, płyty spocznikowej, stropu nad łazienką I piętra z wykończeniem, wykonanie warstw podłogowych, montaż ścian działowych z płyt g-k, obudowa elementów więźby dachowej płytami g-k, wykonanie tynków wewnętrznych, uzupełnienie i naprawa tynków, wykonanie izolacji termicznej ściany pomiędzy poddaszem nieużytkowym a częścią użytkową, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, montaż schodów strychowych, gładzenie i malowanie ścian, montaż drzwi, - wszystkie kondygnacje części istniejącej: - wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, centralnego ogrzewania, hydrantowej, biały montaż, - udrożnienie przewodów wentylacyjnych w kominach, - po zakończeniu robót etapu III - wykonanie zabudów z płyt OSB z izolacją termiczną otworu w ścianie w osi B-B, oddzielających na I piętrze i poddaszu część istniejącą od projektowanej rozbudowy, - połączenie przewodów kominowych z kominkami wentylacyjnymi – systemowymi, - wymurowanie komina od poziomu sufitu podwieszonego nad połać dachową (pomieszczenie nr 3.1.), udrożnienie od poziomu parteru (pomieszczenie techniczne nr 1.29), - wywiezienie i utylizacja gruzu, uporządkowanie terenu 3.2. W zakresie projektowanej rozbudowy: - przygotowanie terenu pod budowę/roboty budowlane, - montaż stolarki otworowej i schodów strychowych wg wykazu stolarki/ślusarki, - montaż rewizji we wszystkich rurach spustowych w patio - wykonanie utwardzenia terenu patio wraz z odwodnieniem liniowym z wykończeniem „na gotowo”, podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej w patio. - zabezpieczenie terenu budowy w trakcie i po wykonaniu III etapu inwestycji. 4. Parametry projektowanej rozbudowy budynku internatu: - Długość budynku 24,42 m, - Szerokość budynku 19,11 m, - Wysokość budynku (III kondygnacje) 12,00 m, - Liczba kondygnacji nadziemnych 3, - Liczba kondygnacji podziemnych brak. - Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanego budynku • Powierzchnia całkowita Pc = 1127,7 m², • Powierzchnia zabudowy Pz = 400,9 m², • Powierzchnia netto Pn = 836,7 m², • Powierzchnia komunikacji (ruchu) PR = 251,6 m², • Powierzchnia użytkowa PU = 585,1 m², w tym: • Powierzchnia podstawowa PP1 = 508,8 m², • Powierzchnia pomocnicza PP2 = 76,3 m², • Kubatura K = 4092 m³.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 1010 1371 0012 9613 9120 0000, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm. ). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca może dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium – Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie –III etap”. 4. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „Wadium - Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – III etap” w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie, Zduńska Dąbrowa 64, 99-440 Zduny w terminie wskazanym w ust. 1 a kopię dołącza do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach