Przetargi.pl
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Linówku gmina Ińsko

Gmina Ińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 73140 Ińsko, ul. Boh. Warszawy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 623 025 , fax. 915 623 063
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ińsko
    ul. Boh. Warszawy 38
    73140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 623 025, fax. 915 623 063
    REGON: 81168564500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.insko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Linówku gmina Ińsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach remontu i przebudowy budynku przewiduje się wykonanie: 1.1. Zewnętrznych prac remontowo-budowlanych polegających na wymianie stolarki otworowej wraz z termomodernizacją budynku. 1.2. Wewnętrznych prac remontowo - budowlanych polegających na przebudowie i budowie instalacji, montażu wyposażenia i remoncie pomieszczeń w budynku. 2. Zakres prac opisany został w załączonym projekcie budowlanym pn.: "Remont świetlicy wiejskiej" opracowanym przez Biuro Projektów ART.-PROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Stargardzie oraz ujęty w kosztorysie nakładczym. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r. 4. Warunki płatności: płatność przelewem po realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury końcowej i protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych lub przejściowych. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zakresu podstawowego robót budowlanych przewidzianych w zakresie prac, przy spełnieniu następujących warunków: 5.1. w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: 5.1.1. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub 5.1.2. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:10000,00, słownie:dziesięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach