Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH I HIGIENICZNO-SANITARNYCH DLA PRACOWNIKÓW W BUDYNKU SOCJALNO-WARSZTATOWYM MZK KĘDZIERZYN-KOŹLE (II POSTĘPOWANIE). UWAGA! Do postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych – (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579, ze zm.) – art. 133 ust. 1 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia sektorowego o wartości mniejszej niż kwoty wskazane w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dla zamówień sektorowych. W zakresie nieuregulowanym, do postępowania zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie-Koźlu Spółkę z o. o. oraz przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, z późn. zm.).

Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie-Koźlu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 835 252 , fax. 774 833 591
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie-Koźlu Sp. z o.o.
    ul. Kozielska 2
    47220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 835 252, fax. 774 833 591
    REGON: 16141164600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkkk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH I HIGIENICZNO-SANITARNYCH DLA PRACOWNIKÓW W BUDYNKU SOCJALNO-WARSZTATOWYM MZK KĘDZIERZYN-KOŹLE (II POSTĘPOWANIE). UWAGA! Do postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych – (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579, ze zm.) – art. 133 ust. 1 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia sektorowego o wartości mniejszej niż kwoty wskazane w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dla zamówień sektorowych. W zakresie nieuregulowanym, do postępowania zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie-Koźlu Spółkę z o. o. oraz przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, z późn. zm.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Skrócony opis przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1 1). Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych do pomieszczeń nr 001 i 013 i montaż nowych tymczasowych schodów zewnętrznych w konstrukcji stalowej (materiał inwestora dostarczony wykonawcy na miejsce wbudowania) 2). Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne dla wykonania i uruchomienia węzła sanitarnego zlokalizowanego w pomieszczeniach nr 003, 004, 005, 006 - z uwzględnieniem robót im towarzyszących, bezpośrednio związanych, lub przejść instalacyjnych w pomieszczeniach nr 001, 002, 007 i piwnicy obiektu. (po oddaniu węzła sanitarnego jw. do użytku - do pomieszczenia 007 zostanie przeniesiona szatnia dla pracowników na okres robót w ich dotychczasowej łaźni i szatni – pomieszczenie oddzielone jest od terenu prac ścianą działową z cegły) ZADANIE 2 1) Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne dla wykonania i uruchomienia węzła sanitarnego i szatni zlokalizowanych w pomieszczeniach nr 009, 010, 011, 012, 013, 014, 015 - z uwzględnieniem robót im towarzyszących, bezpośrednio związanych lub przejść instalacyjnych w pomieszczeniach parteru i piwnicy obiektu. 2) Roboty instalacyjne, elektryczne i ogólnobudowlane - związane z zadaniem 3, a nie zlokalizowane w obszarze pomieszczeń 009 – 015 lecz np. w pomieszczeniu 001, 002, 007 i 008, poddasze budynku, dach budynku (np. przeprowadzenie kanałów wentylacji czy klimatyzacji, wyrzutni dachowych, itp.) ZADANIE 3 1) Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne dla wykonania i uruchomienia świetlicy – sali szkoleniowej w pomieszczeniu nr 007 oraz zaplecza kuchennego w pomieszczeniu nr 008 - z uwzględnieniem robót im towarzyszących, bezpośrednio związanych lub przejść instalacyjnych w pomieszczeniach parteru i piwnicy obiektu. 2) Roboty budowlane i wykończeniowe w pomieszczeniach nr 001, 002, (służące do samego końca prac jako droga komunikacyjna i transportowa materiałów dla wykonawcy) Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Dokumentację projektową sporządzoną przez: MOyE STUDIO PROJEKTOWE mgr inż. arch. Anna Stasz ul. Kasztanowa 104, 47-320 Gogolin tel. 662 279 026; 2. Przedmiary robót stanowiące tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny; 3. STWiO. opublikowane na stronie Zamawiającego www.mzkkk.pl Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 5. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych. 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Koszty pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna). 8. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania terenu robót (placu budowy), posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej ważny przez cały okres realizacji zamówienia. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213314-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 500 PLN (słownie: dwanaście tysięcy pięćset PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą składają poniższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia: 1. W celu wykazania SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: a) Wykaz zadań własnych (sporządzony wg wzoru druk nr 5-R) wykonanych okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających, na wykazie lub odrębnymi dokumentami, z których treści ma wynikać, że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego są referencje lub inne dokumenty (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 27 lipca 2016 roku Dz. U z 2016 poz. 1126). b) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować i które zostaną skierowane do realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 6). 2. W celu wykazania braku podstaw DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w pkt 6.3 niniejszej SIWZ, należy przedłożyć: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, ma potwierdzać, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. W przypadku ofert wspólnych, wymagany dokument składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków lub ofert. W przypadku ofert wspólnych, wymagany dokument składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. c) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków lub ofert. W przypadku ofert wspólnych, wymagany dokument składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. 3.W celu wykazania PRZEZ PODMIOT UDOSTĘPNIAJĄCY SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, spełnienia warunków, udziału w postępowaniu o których mowa w niniejszej SAIWZ, należy przedłożyć: a) Wykaz zadań własnych (sporządzony wg wzoru druk nr 5-R) wykonanych okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających, na wykazie lub odrębnymi dokumentami, z których treści ma wynikać, że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego są referencje lub inne dokumenty (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 27 lipca 2016 roku Dz. U z 2016 poz. 1126). b) Wykaz osób, którymi dysponuje podmiot udostępniający swoje zasoby Wykonawcy i które zostaną skierowane do realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 6). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, ma potwierdzać, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. W przypadku ofert wspólnych, wymagany dokument składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków lub ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków lub ofert. 5.Inne wymagane dokumenty składane razem z ofertą na dzień składania ofert: a) Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska b) Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. c) Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. d) Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ. e) Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego lub zamierza powierzyć część robót podwykonawcy f) Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i 6A i określone w pkt 6.5 niniejszej SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną