Przetargi.pl
Przebudowa i remont drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Lubnów, Gmina Oborniki Śląskie – ETAP 1

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Lubnów, Gmina Oborniki Śląskie – ETAP 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Budowa drogi dojazdowej ul. Orkana w miejscowości Oborniki Śląskie, Gmina Oborniki Śląskie". Początek opracowania znajduje się przy w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1360D i drogi gminnej ul. Leśna w m. Lubnów. Od km 0+000 do km 0+205 odcinek jezdni drogi gminnej jest objęty remontem. Od km 0+181 do km 0+205 odcinek projektuje się frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu dostosowania do projektowanych spadków i wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości 5m. od km 0+205 projektuje się poszerzenie jezdni od szerokości istniejącej 4,0m do szerokości 5m. Od km 0+205 do km 0+550 projektuje się poszerzenie jezdni drogi gminnej do szerokości 5m oraz wykonanie profilacji istniejącej nawierzchni mieszanką niezwiązaną z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5) oraz wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 5cm. Szerokość jezdni głównej wraz z poboczami projektuje się w granicach pasa drogi gminnej. Zaprojektowano pobocza gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym o szerokości 0,75m. Oś drogi zaprojektowano zgodnie z istniejącą osią drogi gminnej. Zgodnie z §15 pkt. 4 (Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 29.01.2016r. W sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) w przypadku zastosowania rozwiązań uspokajających ruch na drodze kasy G, Z, L i D na terenie zabudowy, szerokość pasa ruchu może być zmniejszona o 0,25m względem wartości dla odpowiedniej klasy drogi. Przedmiotowa droga gminna zgodnie z Miejscowym Planem zagospodarowania miejscowości Lubnów jest drogą klasy L (Lokalna) i szerokość pasa ruchu na tej drodze powinna wynosić 2,75m. W związku z projektowanymi progami zwalniającymi listwowymi w km 0+230, w km 0+340 oraz w km 0+470 zmniejszono szerokość pasa do 5m. W ramach zadania projektuje się poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 5m. Przekrój konstrukcyjny jezdni głównej zaprojektowano jako daszkowy o nachyleniu 2%. Na odcinku od km 0+181 do km 0+205 zaprojektowano przejście z przekroju jednostronnego na przekrój daszkowy. Według wstępnych założeń zaprojektowano następujące rozwiązania konstrukcyjne: Projektowana nawierzchnia jezdni drogi gminnej na odcinku od km 0+181 do km 0+584: 5cm - warstwa ścieralna śr. 7cm - warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 Projektuje się w miejscach gdzie szerokość istniejącej jezdni drogi gminnej jest mniejsza niż 5m poszerzenie jedni o konstrukcji: 5cm - warstwa ścieralna 20cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 10cm - warstwa wyrównawcza z piasku Projektowana nawierzchnia zjazdów indywidualnych i publicznych z drogi gminnej : 4cm - warstwa ścieralna z AC11S 5cm - warstwa wiążąca z AC16W 20cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 10cm - warstwa z piasku Projektowana nawierzchnia poboczy: 10cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 Lokalizacja inwestycji: Działki nr 410/5, 703, 70/8, 460/1, 381 AM-1 obręb Lubnów Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. c) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem przebudowę drogi o powierzchni jezdni głównej 500 metrów kwadratowych lub wartości 200 tyś. zł brutto łącznie, b) dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach