Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych nr 291915K Na Zarzecze w km 0+010 - 0+201, 0+329 - 0+341;nr 291762K Przez Wieś w km 0+000 - 0+490;nr 291779K Przez Wieś w km 0+000 - 1+870 w miejscowości Zabrzeż, Zarzecze

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg gminnych nr 291915K Na Zarzecze w km 0+010 - 0+201, 0+329 - 0+341;nr 291762K Przez Wieś w km 0+000 - 0+490;nr 291779K Przez Wieś w km 0+000 - 1+870 w miejscowości Zabrzeż, Zarzecze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem ciągu komunikacyjnego długości łącznej 2563 mb łączącego miejscowości Zarzecze i Zabrzeż. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości od 3,0 - 3,5m . nawierzchnia drogi jest zdeformowana poprzecznie. W wyniku przebudowy planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o normatywnej szerokości, projektuje się również wykonanie następujących elementów pasa drogowego, chodnik dł. 651 mb, zatoki autobusowe - 2 szt, wyznaczenie miejsc postojowych, mijanki - 6 szt, przebudowę przepustu ramowego, przebudowę odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa, umocnienie rowu elementami betonowymi), przebudowę skrzyżowania dróg gminnych, Zakres robót obejmuje : - wykonanie robót rozbiórkowych (rozbiórka nawierzchni jezdni, krawężników, ścieków betonowych) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania należy przetransportować na paletach na teren oczyszczalni w Łącku. - wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej (typu behaton) - ułożenie krawężnika betonowego - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych - wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy - wykonanie jezdni z nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - budowę kanalizacji opadowej z rur WIPRO oraz HDPE SN8 - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 8 SIWZ). Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. Okres gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a)organizacja placu budowy, b)zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c)prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e)pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f)pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania geodezyjnej inwenteryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej, g)pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h)pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2.Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach