Przetargi.pl
Przebudowa i remont części pomieszczeń zaplecza szatniowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza szatniowego Stadionu Miejskiego przy ul. Zawilców 8”

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont części pomieszczeń zaplecza szatniowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza szatniowego Stadionu Miejskiego przy ul. Zawilców 8”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń zaplecza szatniowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza szatniowego Stadionu Miejskiego przy ul. Zawilców 8. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. W zakres robót budowlanych wchodzą: a) Skucie posadzek i luźnych tynków na ścianach b) Wykonanie nowej podłogi na gruncie wg warstw przyjętych w projekcie c) Wymurowanie nowych ścianek działowych d) Wykonanie przebić przez ściany dla nowych instalacji e) Wykonanie przebić w suficie i dachu f) Wykucie otworu okiennego g) Demontaż ościeżnic drzwiowych i montaż ościeżnic drewnianych regulowanych h) Wymianę drzwi zewnętrznych i) Tynkowanie ścian j) Układanie posadzki k) Malowanie ścian l) Wykonanie płytkowania ścian wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi m) Wykonanie sufitów systemowych n) Montaż systemowego zadaszenia nad wejściem do toalet ogólnych o) Oklejenie okien folią mleczną p) Wykonanie i montaż zabudowy meblowej w pom. szatni wraz z dostawą wyposażenia w sanitariatach q) Montaż kurtyny powietrznej 2.2. W zakres robót instalacji elektrycznych wchodzą: a) Demontaż istniejącego oświetlenia, włączników i gniazd wtykowych b) Wykucie bruzd w tynku wraz z otynkowaniem dla ułożenia nowych przewodów c) Ułożenie przewodów w rurach osłonowych typu peszel d) Montaż rozdzielnicy TB wraz z zabezpieczeniem nadmiarowo-prądowym e) Montaż zabezpieczeń dla obwodów elektrycznych poprzez zabudowanie wyłączników różnicowo- prądowych f) Wykonanie instalacji elektrycznej przewodem YDY 3x1,5 mm2/750V, 3x2,5 mm2/750V g) Montaż łączników elektrycznych i gniazd w puszkach głębokich h) Zabudowa sufitowych czujników ruchu i obecności w ciągach komunikacyjnych i) Montaż wewnętrznych opraw oświetleniowych typu LED j) Montaż oświetlenia zewnętrznego wraz z montażem zegara astronomicznego do załączania oświetlenia k) Demontaż zewnętrznej tablicy wyników oraz montaż nowej typu LED l) Wykonanie pomiarów tj. sprawdzenie i pomiar rezystancji izolacji poszczególnych obwodów, impedancji pętli zwarcia, sprawdzenie i pomiar wyłączników 2.3. W zakres robót instalacji sanitarnych – wentylacji wchodzą: a) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z zabudowaniem centrali o mocy 3,0kW b) Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej w oparciu o wentylatory typu łazienkowego z zwłoką czasową oraz czujnikiem obecności c) Montaż przewodów instalacji wentylacji z blachy stalowej ocynkowanej, przepustnic regulacyjnych oraz akustycznych tłumików kanałów d) Montaż czerpni typu ściennego oraz wyrzutni na dachu e) Rozruch wentylacji i szkolenie personelu w zakresie obsługi całego systemu wentylacyjnego 2.4. W zakres robót instalacji sanitarnych – wod-kan, co wchodzą: a) Demontaż baterii natryskowych, wc, umywalek i pisuarów oraz części istniejącej instalacji wody z rur PP do ponownego montażu b) Demontaż instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych oraz z rur PCV c) Wykonanie instalacji z rur PP zgrzewanych do pomieszczeń natrysków z zabudowaniem zaworów trójdrogowych mieszających d) Wykonanie instalacji kanalizacji z rur PCV fi. 150, fi. 110 prowadzonych w bruzdach ściennych oraz w posadzce wraz z wykonaniem podejść odpływowych z rur PCV fi. 50 e) Demontaż istniejących grzejników wraz z ich malowaniem i ponownym montażem f) Zabezpieczenie antykorozyjne istniejących rur stalowych wraz z zabudowaniem otulin g) Montaż urządzeń sanitarnych wc wiszących, umywalek, pisuarów oraz brodzików natryskowych h) Montaż baterii umywalkowych, baterii natryskowych, baterii pisuarowych i) Płukanie rur, rozruch na zimno i gorąco wraz z wykonaniem próby szczelności 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej celem prawidłowego ujęcia i wyceny wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie roboty budowlane i instalacyjne konieczne pod względem technicznym, technologicznym do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy. 5. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót, który pełni jedynie funkcję pomocniczą , które stanowią załącznik do SIWZ. 6. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 7. Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 8. Na całość wykonanych robót budowlanych oraz zastosowane materiały Wykonawca udzieli min. 3 letniej gwarancji od daty dokonania przez obie Strony bez zastrzeżeń odbioru końcowego przedmiotu umowy. Powyższe nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych jak np. źródła światła, na które wymaga się okresu gwarancji i rękojmi zgodnie z warunkami przekazanymi przez producenta materiałów eksploatacyjnych 9. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawierałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego oraz o ile będzie to zasadne autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00PLN (słownie: pięćtysięcyzłotych00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804 oraz z 2015, poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w MBS Mikołów na rachunek 69 84360003 0000 0000 3333 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu CUW/PN/60/2018/MOSIR na Przebudowa i remont części pomieszczeń zaplecza szatniowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza szatniowego Stadionu Miejskiego przy ul. Zawilców 8”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach