Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp., położonego na działce nr ewid. 699 obr. 2 Górczyn przy ul. Wyszyńskiego 122 w Gorzowie Wlkp.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp., położonego na działce nr ewid. 699 obr. 2 Górczyn przy ul. Wyszyńskiego 122 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zadania jest remont pomieszczeń biurowych polegający na: - wymianie posadzek, - pomalowaniu pomieszczeń, - wymianie skrzydeł drzwiowych, - przebudowie pomieszczenia dyżurnego, - wykonanie szybu windowego wraz z windą, - wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych, - wymiana czytników kart dostępu do pomieszczeń chronionych, - modernizacja kotłowni gazowej polegają ca na wymianie kotłów wraz z osprzętem, - wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych. Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 699 przy ul. Wyszyńskiego 122 w Gorzowie Wlkp. Dopuszcza się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania zadania . Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2. Zakres prac remontowych. 2.1. Roboty w zakresie branży budowlanej: a) Budynek główny - budynek nr 1: - wymiana stolarki drzwiowej, - mycie i skrobanie powłok malarskich ścian i sufitów, - gruntowanie ścian przed malowaniem, - malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi, - wykonanie posadzek z wykładziny PCV i dywanowej, - wymiana paneli drewnianych podłogowych, - wykonanie lamperii z tynku strukturalnego, - montaż nowych kratek wentylacyjnych, - wykonanie szybu windowego, - malowanie elewacji wraz z wykonaniem logo POLICJA wg Księgi Standaryzacji, (Wykonawca ma obowiązek uzgodnić kolorystykę z Inwestorem) - wykonanie obudowy daszku wejściowego i słupów płytami z okładzin typu ALUKO z wbudowaniem logo POLICJA wg Księgi Standaryzacji, - dostarczenie i montaż pylonu z napisem Policja wg Księgi znaków i elementów identyfikacji wizualnej. - dostarczenie i montaż windy osobowej w holu. b) Budynek główny część niska - budynek nr 2: - mycie i skrobanie powłok malarskich ścian i sufitów, - gruntowanie ścian przed malowaniem, - malowanie 2x ścian i sufitów farbami akrylowymi, - ułożenie wykładzin obiektowych PCV wraz z cokolikiem, - wykonanie lamperii z tynku strukturalnego, - udrożnienie przewodów wentylacyjnych. c) Budynek główny nr 1 - część kotłownia: - zeskrobanie i zmycie powłok malarskich, - szpachlowanie 2x ścian i sufitów (bez myjni) - malowanie 2x farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - ułożenie posadzki Gress, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, d) Budynek PDOZ wraz z Izbą Dziecka: - zeskrobanie i zmycie powłok malarskich, - gruntowanie ścian i sufitów przed malowaniem, - malowanie 2x ścian i sufitów farbami akrylowymi, - wykonanie lamperii z tynku strukturalnego (kamyczkowego) - wymiana okładzin posadzkowych. e) Ogólna powierzchnia objęta remontem - 1221,28 m2 2.2. Roboty w zakresie branży sanitarnej: a) Technologia kotłowni gazowej (przebudowa istniejącej kotłowni gazowej z zastosowaniem nowoczesnych energooszczędnych rozwiązań technologicznych- kotły kondensacyjne) b) Instalacja gazowa (przeróbka istniejącej instalacji gazu dla potrzeb nowej technologii kotłowni) c) Klimatyzacja samostartem pracujące naprzemiennie z regulatorem przełączającym automatycznie ich prace wg projektu technicznego. d) Przebudowa kotłowni gazowej, e) Montaż instalacji gazowej, f) Montaż klimatyzacji, g) Zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu siłowni (sala ćwiczeń) i piwnicy przy Wydziale Ruchu Drogowego. 2.3. Roboty w zakresie branży elektrycznej: a) Elektroniczna ochrona pomieszczeń. - System kontroli dostępu (SKD) - wymiana czytników, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej windę osobową w holu, - Wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni. 3. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca robót budowlanych będzie musiał posiadać ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 100.000,00 zł przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania Zamawiający wymaga aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. 5. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 6. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty poniesione na inwentaryzację budowlaną, ewentualne opinie kominiarskie, badania geotechniczne, odkrywki oraz wszelkie inne opłaty i koszty związane z wykonaniem dokumentacji, wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych i koszty związane z ich utylizacją oraz koszty zużytych mediów są kosztami Wykonawcy. 7. Termin wykonania zamówienia: do dnia 20.12.2013r. 8. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady w wykonaniu obiektów zadania - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zapewnienie przez Wykonawcę i na jego koszt konserwacji i przeglądów gwarancyjnych wraz z dostawą niezbędnych do tego urządzeń, części zamiennych, sprzętu oraz elementów eksploatacyjnych wymaganych przez producenta lub dostawcę przez okres 36 m-cy od dnia odbioru końcowego. 9. Wymagany termin płatności- 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Płatności na podstawie faktur częściowych wystawianych jeden raz w miesiącu. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia zgodnie z art. 151a ustawy P.z.p. oraz będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczek, jeżeli przewidywana wartość zaliczek przekracza 20% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca (zaproszony do złożenia oferty) zobowiązany będzie do wniesienia wadium w kwocie 30.100,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy sto złotych 00/100) - Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte w SIWZ i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach