Przetargi.pl
Przebudowa i odtworzenie infrastruktury ulic wraz z zagospodarowaniem otoczenia w celu poprawy jakości życia mieszkańców - etap II zadania nr 6 (ul. Sobieskiego, Grobla Mickiewicza)

Gmina Skarszewy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-250 Skarszewy, Pl. Gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5882201 , fax. 58 5882651
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarszewy
    Pl. Gen. J. Hallera 18
    83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 58 5882201, fax. 58 5882651
    REGON: 00052895900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i odtworzenie infrastruktury ulic wraz z zagospodarowaniem otoczenia w celu poprawy jakości życia mieszkańców - etap II zadania nr 6 (ul. Sobieskiego, Grobla Mickiewicza)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących: Przebudowę i odtworzenie infrastruktury ulic wraz z zagospodarowaniem otoczenia w celu poprawy jakości życia mieszkańców” - etap II zadania nr 6 (ul. Sobieskiego, Grobla Mickiewicza) ramach Przedsięwzięcia „Rewitalizacja Starego Miasta i Dworca PKP w Skarszewach” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Zadanie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj – wybuduj”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i szczegółowego kosztorysu, zbiorczego zestawienia kosztów, wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dalej ZRID), w tym uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii (m.in.: pozwolenia wodnoprawnego, projektu wycinki i nasadzeń drzew, podziałów geodezyjnych i innych opracowań niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID). b) Wykonanie robót budowlanych: • rozbiórki: wszystkie warstwy konstrukcji i nawierzchni ulic: Grobla Mickiewicza i Sobieskiego istniejąca sieć wodociągowa zgodnie z warunkami gestora sieci, elektroenergetyczna sieć napowietrzna wraz ze słupami zgodnie z warunkami gestora sieci, sieć oświetleniowa zgodnie z warunkami gestora sieci, • rozbudowę i przebudowę dróg, ulic: Grobla Mickiewicza i Sobieskiego, zgodnie z załączoną do PFU koncepcją, • budowę nowych chodników na ulicach: Grobla Mickiewicza i Sobieskiego, • budowę parkingu na obszarze: „Dworcowa” (przy ul. Sobieskiego) z kostki betonowej wibroprasowanej, Zamawiający nie wyklucza kombinowanej metody układania kostki np. łuki rzymskie bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy. O sposobie układania kostki zadecyduje Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego w tym zakresie. • budowę wyniesionych skrzyżowań oraz przejść dla pieszych zgodnie z załączoną koncepcją, • rozbiórkę i odtworzenie ogrodzeń posesji, których granice ewidencyjne zostały zmienione w wyniku wydzielenia nowych granic pasa drogowego, • budowę wjazdów na wszystkie nieruchomości mające bezpośredni dostęp do przebudowywanych ulic, • budowę systemu kanalizacji deszczowej, budowę nowych wylotów sieci kanalizacji deszczowej do rzeki Wietcisy, • budowę nowej instalacji oświetlenia drogowego na wszystkich przebudowywanych ulicach, • przebudowę/budowę nowej sieci wodociągowej zgodnie z warunkami gestora sieci wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego, • przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, urządzeń melioracyjnych i innych o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy, • przebudowę urządzeń i sieci teletechnicznej zgodnie z warunkami wydanymi przez gestora sieci, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wszystkich przebudowywanych ulic i skrzyżowań oraz wyposażenie drogi w urządzenia BRD m.in.: wyniesione przejścia dla pieszych i skrzyżowania, • wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg na podstawie opinii geotechnicznej wykonanej przez „Geo Tim” Maja Sobocińska oraz na podstawie badań własnych wykonawcy i warunków geotechniczno-wodnych zastanych na budowie, • wykonanie elementów małej architektury (donice, ławki) oraz nasadzeń zieleni, • po zakończeniu Robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę; • dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązania, • wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań, • wycinka drzew oraz nasadzenia zastępcze. c) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zakresu zamówienia, który będzie umożliwiał korzystanie przez osoby niepełnosprawne poprzez między innymi brak barier architektonicznych oraz wydzielone i oznakowane miejsca dla niepełnosprawnych. d) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym określi nieruchomości lub ich części, które planowane są do wydzielenia pod pasy drogowe przebudowywanych ulic na rzecz tutejszej jednostki samorządu terytorialnego. e) Na odcinkach, w których brak sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, zadaniem wykonawcy jest zaprojektowanie sieci wraz z przyłączami w sposób umożliwiający podłączenie się do nich indywidualnych odbiorców. Na etapie realizacji robót należy wybudować sieć, a przyłącza wykonać w granicy pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 10 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 11 do SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach