Przetargi.pl
Przebudowa i nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki w budynku użyteczności publicznej przy ul. Szosa Kotomierska w Koronowie na cele kulturalno-oświatowe.

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 9235066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki w budynku użyteczności publicznej przy ul. Szosa Kotomierska w Koronowie na cele kulturalno-oświatowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i nadbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki w budynku użyteczności publicznej przy ul Szosa Kotomierska w Koronowie na cele kulturalno-oświatowe. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE (szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarem i projektem budowlanym). W tym: a) rozbiórka fragmentów istniejących ścian wewnętrznych b) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c) rozbiórka komina d) rozbiórka części ścian zewnętrznych e) rozbiórka części istniejących stropów f) rozbiórka stropodachów wentylowanych g) rozbiórka warstw istniejącej podłogi do poziomu warstwy konstrukcyjnej h) demontaż istniejącej instalacji wentylacji, wod-kan, elektrycznej, c.o. i) rozebranie schodów zewnętrznych i schodów w piwnicy j) rozebranie boiska asfaltowego k) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki z pozostawieniem i pokruszeniem części gruzu betonowego i ceglanego na podbudowę dla nawierzchni utwardzonej. 2) ROBOTY PROJEKTOWANE (szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarem i projektem budowlanym). W tym: a) wykonanie ław fundamentowych i ścian wewnętrznych b) nadmurowanie istniejących ścian zewnętrznych do wskazanych poziomów c) zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych d) wykucie nowych otworów okiennych i drzwiowych e) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej f) wykonanie nowego stropodachu nad łącznikiem i zapleczem wraz z dociepleniem oraz warstw wykończeniowych stropodachów g) wykonanie attyki nad częścią zaplecza h) wykonanie konstrukcji dachu ze stalowych wiązarów kratowych i) wykonanie nowych warstw posadzek j) przebudowa instalacji c.o., elektrycznej, wod-kan. oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji c.t., montaż hydrantów ppoż. wewnątrz budynku k) wykonanie nowych schodów wewnętrznych i zewnętrznych l) wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku ł) montaż pionowego podnośnika dla osób niepełnosprawnych m) wymiana orynnowania, obróbek blacharskich n) docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych o) montaż zadaszeń z poliwęglanu nad wejściami do budynku p) wykonanie opaski grysowej wokół budynku r) wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego s) wykonanie balustrad i pochwytów t) Utwardzenie miejsc postojowych przy budynku, dojść, dojazdów i placu ppoż. u) Oznakowanie na potrzeby ewakuacji dróg i pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ----------
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku do siwz pn. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) *pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.8 1) siwz, 3) * pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) formularz ofertowy oraz załącznik do formularza ofertowego - oświadczenie wykonawcy z art. 91 ust. 3a uPzp, 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pktIII.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w III.3) ogłoszenia 7) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10) Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. 10.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. Z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z wykonaniem robót: a) ziemne; b) rozbiórkowych; c) betoniarskich; d) blacharskich; e) brukarskich; f) ciesielskich; g) dekarskich; h) izolacyjnych; i) malarskich; j) monterskich instalacji sanitarnych i ogrzewczych; k) monterskich urządzeń i konstrukcji metalowych; l) murarskich; m) posadzkarskich; n) spawalniczych; o) tynkarskich; p) zbrojarskich; q) ogrodniczych; r) operatorów maszyn i urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 10.2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie na: a) etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, b) na etapie po zawarciu umowy – zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do siwz, c) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności, określonych w rozdziale III pkt 11 ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w rozdziale III pkt 11 ppkt 1) siwz w. wym. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia w terminie 7 dni: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w rozdziale III pkt 11 ppkt 1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę (na czas określony, nieokreślony albo o zastępstwo), wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, - druków RCA, dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), - zanonimizowanych umów o pracę (tj. zawierających tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy). 10.3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach