Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja Stanowiska Kierowania KWP w Rzeszowie, nr postępowania: ZP/18/2015

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja Stanowiska Kierowania KWP w Rzeszowie, nr postępowania: ZP/18/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją trzech pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Dąbrowskiego 30, na działce nr ewi. 1548/1 obr. 207. 2. Zestawienie planowanych robót budowlanych: 1) Roboty budowlane: - wyburzenie istniejącej podłogi, - demontaż sufitów podniesionych,- demontaż okładzin ściennych,- demontaż istniejącej sieci logicznej i elektrycznej,- demontaż drzwi wewnętrznych,- wykonanie wylewki wyrównującej pod podłogę techniczna, - uzupełnienie bruzd i okładzin ściennych po instalacjach,- wykonanie podłogi technicznej, - wykonanie sufitu podwieszonego, - montaż nowych drzwi antywłamaniowych, - roboty malarskie i okładziny tapetowe,- ułożenie wykładziny dywanowej na podłodze technicznej. 2) Roboty elektryczne: - wykonanie inst. elektrycznej z zamontowaniem lamp oświetleniowych w miejscu zlikwidowanej instalacji,- wykonanie inst. logicznej, - wykonanie gniazd rezerwowych, - wykonanie instalacji wideodomofonowej, 3) Roboty sanitarne: - remont instalacji wod.-kan. ,- wykonanie instalacji klimatyzacji w miejscu istniejącej. 3. Wykonawca winien zapoznać się z całością dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji. 4. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia w sprzęt kwaterunkowy i meble, ujętych w opisie projektu wykonawczego. 5. Ze względu na prowadzenie robót w czynnym zakładzie pracy należy przewidzieć wykonywanie robót wyburzeniowych i generujących hałas w godzinach popołudniowych oraz w soboty, natomiast ze względu na krótki termin realizacji zamówienia należy przewidzieć prowadzenie robót, co najmniej przy 12 godzinnym czasie pracy. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do niej tj. w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych - opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zastosowanie określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazania nazwy producenta, produktu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określenia standardów wykonania robót. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały (urządzenia) będą posiadały parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych w celu wykazania równoważności Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty folderów, danych technicznych i aprobat technicznych dla materiałów (urządzeń) równoważnych, zawierających ich dane techniczne. 9. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi i wynosi 36 miesięcy. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, budynek A, II piętro. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 10: 00 do 13:00. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia i gwarancji musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Zamawiający informuje, iż zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w ofercie w pkt nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach