Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja oczyszczalni Ścieków w Snopkowie

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja oczyszczalni Ścieków w Snopkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac związanych z przebudową i modernizacją Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie:  Budowa kontenerowej stacji zlewczej ścieków dowożonych wraz ze zbiornikiem retencyjnym, biofiltrem do dezodoryzacji oraz dmuchawą do napowietrzania ścieków;  Droga dojazdowa do stacji zlewczej ścieków dowożonych;  Przebudowa pomieszczenia sita pionowego, pompowni ścieków surowych i piaskownika wraz z montażem nowych urządzeń przewodów technologicznych, eNN i AKPiA;  Przebudowa instalacji do odwadniania osadu stabilizowanego z zabudową nowych urządzeń technologicznych do granulacji osadu;  Zabudowa silosu na wapno do procesu granulacji osadu ustabilizowanego;  Wykonanie przebudowy komory defosfatacji i denitryfikacji;  Przebudowa komory stabilizacji osadu nadmiernego z zabudową systemu napowietrzania;  Zabudowa nowej dmuchawy wraz z doprowadzeniem sprężonego powietrza do komory stabilizacji osadów;  Przebudowa systemu napowietrzania w komorze nitryfikacji;  Zabudowa dmuchaw do napowietrzania ścieków w komorze nitryfikacji wraz z instalacją doprowadzającą sprężone powietrza do komory nitryfikacji;  Wymiana pozostałych urządzeń technologicznych (recyrkulacji wewnętrznej i zewnętrznej);  Budowa pozostałych instalacji technologicznych i eNN i AKPiA;  Zakup nowego komputera wraz z aktualnym systemem operacyjnym i oprogramowaniem do sterowania pracą urządzeń oczyszczalni (na podstawie istniejącego oprogramowania);  Wymiana zasuwy nożowej o średnicy DN 200 na kolektorze ściekowym na wejściu do oczyszczalni  Wymiana zasuwy o średnicy DN 300 na kolektorze grawitacyjnym doprowadzającym ścieki z osiedla w Snopkowie  Wymianę przepływomierza o średnicy DN 150 wraz z odczytem na wyjściu z oczyszczalni; (odczyt ma być w panelu na ścianie i informacje mają się pojawić w programie (wizualizacja) sterującym pracą oczyszczalni). Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca po wykonaniu prac doprowadzi teren do stanu pierwotnego. W wycenie należy uwzględnić prace związane z odtworzeniem gruntu po pracach budowlanych. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - obsługa koparki, - montaż urządzeń technologicznych, - rekultywacja terenu - ręczne wykonywanie robót ziemnych i wykończeniowych powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 100 000zł 2. Wadium należy wnosić zgodnie z przepisami zawartymi w art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz.1843) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Pekao S.A. Nr 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. Dowód wpłaty wadium lub jego kopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, zalecane jest załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach