Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Szczekociny

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42445 Szczekociny, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 557 050 , fax. 343 557 165
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2
    42445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 343 557 050, fax. 343 557 165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Szczekociny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Szczekociny. 2. Zamówienie składa się z trzech części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokitno – Zachojnie Prawe. 1.W zakres zamówienia wchodzi przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokitno – Zachojnie Prawe. Zakres obejmuje: profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką, zabudowę górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, uzupełnienia poboczy mieszanką kamienną. Długość przebudowanego odcinka drogi wynosi 330 mb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). 4.Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest to przewidziane w niniejszym postępowaniu. Część 2 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szyszki. 1. W zakres zamówienia wchodzi przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szyszki. Zakres obejmuje: profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką, zabudowę górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, uzupełnienia poboczy mieszanką kamienną. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 290 mb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ).3. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Część 3 – Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Goleniowy. 1. W zakres zamówienia wchodzi modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Goleniowy. Zakres obejmuje: profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką, zabudowanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, uzupełnienie poboczy mieszanką kamienną. Długość modernizowanego odcinka drogi wynosi 655 mb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 166 z późn. zm). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 2, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 1, na podstawie umowy o pracę. 3. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 500 PLN za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 3) Pełnomocnictwo. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach