Przetargi.pl
Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 24 01 , fax. 55 247 24 05
  • Data zamieszczenia: 2024-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    Wejhera 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 247 24 01, fax. 55 247 24 05
    REGON: 170747891
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim” w ramach zadania: Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Część I: Przebudowa istniejących przejść dla pieszycha. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Wejhera.Zadanie polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w rejonie skrzyżowania ulicy Sikorskiego z ulicą Wejhera.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:• wykonanie nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych z betonowej kostki brukowej,• wykonanie oświetlenia drogowego,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństw ruchu,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.b. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Obrońców Westerplatte.Zadanie polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w rejonie skrzyżowania ulicy Sikorskiego z ulicą Obrońców Westerplatte.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:• wykonanie nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych z betonowej kostki brukowej,• wykonanie oświetlenia drogowego,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.c. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Morskiej.Zadanie polega na przebudowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Morskiej w pobliżu zjazdu na Osiedle Kardynała Stefana Wyszyńskiego.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:• wykonanie oświetlenia drogowego,• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.d. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Warszawskiej.Zadanie polega na przebudowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Warszawskiej w obrębie ronda im. Księdza Prałata Romana Kłonieckiego.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:• wykonanie oświetlenia drogowego,• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.3. Zakres zamówienia obejmuje także:1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentacje projektowe pn.:część 1:• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Wejhera”;• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Obrońców Westerplatte”,• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Morskiej”,• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim naul. Warszawskiej”,a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodnez Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonychw przepisach szczegółowych,10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającegow czasie realizacji przedmiotu umowy,12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,17) oznakowanie robót,18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskimi zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającymz dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowyw granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,32) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej przy każdym z przejść – o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim” w ramach zadania: Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Część II: Budowa nowych przejść dla pieszycha. Budowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Tczewskiej.Zadanie polega na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia w rejonie skrzyżowania na ulicy Tczewskiej z ulicę Makową.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:• wykonanie nawierzchni chodnika z płytki chodnikowej gładkiej,• wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z masy bitumicznej,• regulację wysokościową istniejącej nawierzchni chodnika,• ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,• wykonanie oświetlenia drogowego,• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.b. Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim.Zadanie polega na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Warszawskiej w pobliżu zjazdu do schroniska w Nowym Dworze Gdańskim.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:• wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej,• budowa przepustu,• budowa chodnika z kostki brukowej,• wykonanie oświetlenia drogowego,• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.3. Zakres zamówienia obejmuje także:1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentacje projektowe pn.:część 2:• „Budowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Tczewskiej”,• „Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim”,a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodnez Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonychw przepisach szczegółowych,10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającegow czasie realizacji przedmiotu umowy,12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,17) oznakowanie robót,18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskimi zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającymz dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowyw granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,32) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej przy każdym z przejść – o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach