Przetargi.pl
Przebudowa i budowa oświetlenia ulicy Gospodarczej i Hutniczej w Lublinie.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20401 Lublin, ul. Krochmalna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 665 700 , fax. 814 665 701
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna
    20401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 665 700, fax. 814 665 701
    REGON: 6077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i budowa oświetlenia ulicy Gospodarczej i Hutniczej w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową branży elektrycznej, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, a w szczególności: 1. Budowę oświetlenia w następującym zakresie: 1.1. budowa oświetlenia ulicznego i ciągów pieszych przy ul. Gospodarczej i Hutniczej, 1.2. wykonanie zasilania kablowego słupów oświetlenia, 1.3. usunięcie kolizji z podziemnym uzbrojeniem terenu, 1.4. montaż słupów oświetleniowych, opraw wraz z uruchomieniem, 1.5. demontaż istniejącego oświetlenia, 1.6. wykonanie niezbędnych prób i badań, 1.7. odtworzenie chodników i ciągów pieszych. 2. Uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót. 3. Opracowanie i zatwierdzenie w ZDiM w Lublinie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 5. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB. 6. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą 3 egz., dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 7. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w STWiORB, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 1. wykopy pod kable energetyczne, 2. układanie kabli energetycznych w ziemi, 3. montaż fundamentów pod słupy oświetlenia ulicznego, 4. stawienie słupów oświetlenia ulicznego, 5. wywiezienie gruzu, ziemi, gałęzi, chwastów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji i uziemienia ochronnego, 7. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, 8. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych i 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach