Przetargi.pl
Przebudowa i budowa drogi 1711Z skrzyżowanie z drogą nr 1716Z - Krępcewo - Rzeplino - granica powiatu (Piasecznik). Przebudowa na odcinku Krępcewo – Rzeplino z dokończeniem przejścia przez miejscowość Krępcewo

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i budowa drogi 1711Z skrzyżowanie z drogą nr 1716Z - Krępcewo - Rzeplino - granica powiatu (Piasecznik). Przebudowa na odcinku Krępcewo – Rzeplino z dokończeniem przejścia przez miejscowość Krępcewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie przebudowy drogi powiatowej numer 1711Z na odcinku od km. 0 + 000,0 do km 2 + 500,0 tj. od kościoła w Krępcewie do Rzeplina, odcinek A + odcinek B o łącznej długości 2,5 km w tym: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 15 003 m2 b) ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 1180 m2 c) zjazdy do przyległych posesji o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 130 m2 d) chodniki z brukowej kostki betonowej, powierzchnia 730 m2 e) zjazdy do przyległych posesji o nawierzchni z brukowej kostki betonowej, powierzchnia 1165 m2 f) pobocza humusowane i obsiane trawą, powierzchnia 4877 m2 g) pobocza ulepszone destruktem, powierzchnia 4612 m2 h) oznakowanie poziome grubowarstwowe – 400 m2 i) oznakowanie pionowe – 31 szt oraz j) wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową. 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny; 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót – są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego; 2. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót, w tym organizacji ruchu na objazdach; 4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót; w tym oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu, wykonania i utrzymania dróg technologicznych i objazdów; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy oraz po wykonaniu robót z miejsca budowy na plac; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi, drewna, których nie przewidziano do dalszego zastosowania na terenie budowy. 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał niżej wymienionych uszczegółowień do rozwiązań ujętych w projekcie wykonawczym: 1) pobocza na długości odcinka B tj. od km 0 + 655,0 do km. 2 + 500,0 należy ulepszyć destruktem bitumicznym frakcji 0 ÷ 16 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,0 cm, destrukt bitumiczny pochodzi w wcześniejszego frezowania nawierzchni jezdni. Roboty rozbiórkowe obejmujące frezowanie nawierzchni bitumicznej należy prowadzić w taki sposób, aby w wyniku tych prac uzyskać destrukt bitumiczny bez większych kawałków gruzu; 2) urobek pochodzący w wykonania robót ziemnych nie nadający się do wbudowania lub też stanowiący nadmiar Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) gruz pochodzący z rozbiórki Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) drewno i pozostałości po wycince drzew i krzewów Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) warstwę ścieralną jezdni na ciągu głównym należy układać w technologii bez szwu podłużnego; 6) wszystkie roboty budowlane za wyjątkiem związanych z wykonaniem warstwy ścieralnej na jezdni głównej należy wykonywać pod ruchem tj. przy częściowym zajęciu jezdni lub przy wprowadzeniu ruchu wahadłowego. Całkowite zamknięcie drogi dla ruchu na czas układania warstwy ścieralnej dopuszcza się na okres do 7 dni; 7) oznakowanie poziome winno być wykonane jako grubowarstwowe masami chemoutwardzalnymi stosowanymi na zimno; 8) zastosować siatkę z włókna szklanego otoczonego bitumem o wytrzymałości na rozciąganie minimum 100 kN/m. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Wykonawczy (część opisowa i rysunkowa); 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – określające standardy jakościowe; 3) Projekt stałej organizacji ruchu (część opisowa i rysunkowa); 4) Projekt Wykonawczy – branża zieleni; 5) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ) 6) przedmiary robót – załącznik nr 7 do SIWZ (7A – odcinek A i 7B – odcinek B) oraz przygotowane na ich podstawie kosztorysy ofertowe - załącznik nr 8 do SIWZ (8A – odcinek A i 8B – odcinek B); będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 niniejszej SIWZ - załącznik nr 2 (część I i II) do SIWZ; 3. zobowiązanie innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej i/lub zawodowej – załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Inne wymagane dokumenty: a) załącznik nr 8 do SIWZ (8A – odcinek A i 8B – odcinek B) – kosztorysy ofertowe b) szczegółowy harmonogram wykonania robót, określający asortyment i zakres robót oraz planowany termin ich wykonania; c) upoważnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); d) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); e) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach