Przetargi.pl
Przebudowa i budowa chodnika na ul. Spółdzielczej i Dworcowej w Lipnie.

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i budowa chodnika na ul. Spółdzielczej i Dworcowej w Lipnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : „Przebudowa i budowa chodnika na ul. Spółdzielczej i Dworcowej w Lipnie.” 2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3. Zakres prac do wykonania : 1) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm – 1.000,00 m2 (kostka brukowa -materiał Inwestora), 2) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm – 615,00 m2, 3) ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego o wymiarach 15x30x100 cm – 190,00 m, 4) ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych, o wymiarach 8x30x100 cm – 1.050,00 m. Uwaga : 1) Minimalna wytrzymałość na ściskanie użytych materiałów tj. kostki brukowej krawężnika muszą wynosić 50 Mpa a nasiąkliwość nie przekraczać 5%. 2) Zamawiający dostarczy materiał typu : kostka brukowa gr. 8 cm w ilości 1000 m2. 3) Zamawiający wskaże miejsce wywozu zdemontowanych płytek, krawężników i gruzu w obrębie miejscowości Koronowo. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych przedmiarach robót i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane. 6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 7. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 8. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 9. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 10. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do przedstawienia następujących dokumentów : 1) Deklaracji właściwości użytkowych na wbudowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie : cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Poznański Bank Spółdzielczy Filia w Lipnie nr : 42 9043 1083 2832 0045 9169 0006 z dopiskiem : „Postępowanie przetargowe nr PZP 271.18.2018”. przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.10.2018 r. do godz. 1000. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w związku z art. 46 ust. 1 Ustawy. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Odpowiednie oświadczenia i pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw. 3) Kosztorys ofertowy uproszczony – sporządzony na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach