Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego w Jeziornie na cele muzealne realizowana w ramach projektu pn.: "Muzeum Wycinanki Polskiej"

Konstanciński Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, Mostowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22-484-20-20, 22-484-20-27
  • Data zamieszczenia: 2018-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Konstanciński Dom Kultury
    Mostowa 15
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22-484-20-20, 22-484-20-27
    REGON: 001077625
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konstancinskidomkultury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego w Jeziornie na cele muzealne realizowana w ramach projektu pn.: "Muzeum Wycinanki Polskiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy pomieszczeń Domu Ludowego w Konstancinie-Jeziorna na cele muzealne dla Muzeum Wycinaki Polskiej. Inwestycja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) Tytuł projektu: „Muzeum Wycinanki Polskiej”, Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Oś priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę, rewaloryzację i modernizację istniejącego budynku w obrębie wszystkich istniejących kondygnacji (parter, strych), który będzie dostosowany do celów muzealnych. Zakresem przedmiotu zamówienia jest również zagospodarowanie najbliższego otoczenia budynku do istniejącego ogrodzenia. Obiekt wpisany jest do Rejestru Zabytków Nieruchomych Województwa Mazowieckiego pod numerem rejestracyjnym 1319A (decyzja z dnia 2 listopada 2015 r.). Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działce o numerze ewidencyjnym 10/27 z obrębu 0202 położonej w Konstancinie Jeziornej przy ul. Anny Walentynowicz 18 (dawniej Jaworskiego 18). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku wątpliwości co do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej miejsca planowanej inwestycji oraz zapoznanie się z wszelką dokumentacją dotyczącą inwestycji, która jest przedmiotem zamówienia,. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe codziennie (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00 - 11.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. Po dokonaniu wizji sporządzony zostanie protokół, który należy dołączyć do oferty. W sprawie dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Pawłem Ginel, tel. 604 130 561, e-mail: pginel@konstancinskidomkultury.pl ] Zamawiający informuje, że na chwilę wszczęcia postępowania nie jest w posiadaniu pozwolenia na budowę. Teren budowy zostanie przekazany w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę przedmiotowej inwestycji. Dodatkowe Informacje Zamieszczony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstaw do rozliczania się między Zamawiającym a Wykonawcą. Wyszczególniony zakres pozycji stanowi materiał pomocniczy do kalkulacji wartości ryczałtowej zadania i powinien być odczytywany w powiązaniu ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacją Projektową. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Całość robót ma być wykonana zgodnie z intencją i przeznaczeniem. Krótkie opisy pozycji w Przedmiarze Robót przedstawione są tylko do celów identyfikacyjnych i nie powinny w żaden sposób modyfikować bądź anulować szczegółowego opisu zawartego w STWiOR. Wyceniając roboty należy odnosić się do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji lub opisów robót i zastosowanych materiałów. Oczywistym jest też, że roboty muszą być wykonane według zasad fachowego wykonawstwa i wskazówek Inżyniera. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ilości i wartości robót objętych Zadaniem na podstawie Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Ilości podane w przedmiarze mają jedynie charakter orientacyjny. Na Wykonawcy ciąży obowiązek weryfikacji obmiarów, określenia wszystkich nakładów związanych z realizacją danej pozycji oraz całego zadania. Uznaje się, że wszelkie koszty realizacji zadania (nawet te bezpośrednio nie wyszczególnione w przedmiarze, a objęte Dokumentacją Projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót) zostały rozłożone na wszystkie pozycje kosztorysu i koszty ich realizacji są zawarte w cenach jednostkowych robót wyszczególnionych w kosztorysie. Jeżeli nie wskazano inaczej Zamówienie będzie obejmowało całość robót określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i w połączeniu z Dokumentacją Projektową, opisami i całość robót należy wycenić nawet, jeżeli w poniżej przedstawionym przedmiarze nie ujęto takiej pozycji. Określona wartość ryczałtowa wykonania robót budowlanych objętych Dokumentacją Projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót powinna zawierać (ale nie powinna się tylko do tego ograniczać) wszystkie koszty materiałów, robocizny, sprzętu z włączeniem narzutów, zysków, kosztów i wydatków dodatkowych koniecznych do wykonania Zadania razem ze wszystkimi robotami tymczasowymi i dodatkowymi oraz zawierać wszelkie obciążenia i obowiązki wiążące się z wykonaniem Zadania. Zakłada się, że koszty organizacyjne, ogólne, zysk i rabaty dla wszystkich pozycji są równo rozłożone na wszystkie ceny jednostkowe. UWAGA!!! Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który na tym etapie postępowania będzie dokumentem "poglądowym" służącym Zamawiającemu do zorientowania się w poziomie poszczególnych cen. Będzie również wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia:  rozbiórka nawierzchni z betonowych – roboty rozbiórkowe;  demontaż krawężników i obrzeży – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka nawierzchni z klinkieru – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka konstrukcji żelbetowych i betonowych przy budynku – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka ścian i stolarki drzwiowej oraz okiennej – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka pokrycia dachu oraz więźby dachowej – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka stropów nad parterem – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka okładzin wewnętrznych – roboty rozbiórkowe;  demontaż urządzeń sanitarnych – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka posadzek na parterze – roboty rozbiórkowe;  rozbiórka okładzin i elementów zewnętrznych na elewacji – roboty rozbiórkowe;  demontaż instalacji elektrycznych w budynku – roboty rozbiórkowe;  demontaż istniejących przewodów wod-kan wraz z armaturą i białym montażem – roboty rozbiórkowe;  roboty izolacyjne ścian zewnętrznych i fundamentowych – roboty budowlane;  wykonanie fundamentów – roboty budowlane;  wykonanie konstrukcji stalowej i żelbetowej stropu nad parterem i stropu antresoli – roboty budowlane;  roboty murowe ścian zewnętrznych – roboty budowlane;  wykonanie więźby dachowej, pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi ¬– roboty budowlane;  wykonanie ścian wewnętrznych wraz z zabudowami – roboty budowlane;  montaż konstrukcji windy – roboty budowlane;  roboty związane z naprawą elewacji budynku – roboty budowlane;  wykonanie posadzek w budynku – roboty budowlane;  wykonanie sufitów wraz z robotami wykończeniowymi – roboty budowlane;  montaż stolarki wewnętrznej i zewnętrznej – roboty budowlane;  roboty wykończenia ścian wewnętrznych – roboty budowlane;  montaż elementów wewnętrznych w budynku – roboty budowlane;  montaż elementów zewnętrznych – roboty budowlane;  wykonanie rampy zewnętrznej przy budynku – roboty budowlane;  opaska wokół budynku – roboty budowlane;  wykonanie nawierzchni żwirowej przy budynku – roboty budowlane;  wykonanie nawierzchni z kostki brukowej – roboty budowlane;  wykonanie nawierzchni trawiastej przed budynkiem – roboty budowlane;  montaż elementów małej architektury (kosze, ławki, donice, pomieszczenie na odpady) – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji elektrycznej ¬– roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji teletechnicznej – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji odgromowej – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji c.o. i c.t. – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji klimatyzacji – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji wod-kan – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji kanalizacji deszczowej zewnętrznej – roboty budowlane;  wykonanie i montaż elementów instalacji wentylacji mechanicznej – roboty budowlane;  uporządkowanie ternu działek objętych opracowaniem – roboty budowlane;  przekazanie terenu inwestycji Inwestorowi;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 58 8002 0004 0200 1544 2002 0110 Bank Spółdzielczy w Piasecznie b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Informację o podwykonawcach - Załącznik nr 7 do SIWZ, 4. "Organizacja budowy" - Załącznik nr 10 do SIWZ, 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach