Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego na cele muzealne realizowana w ramach projektu pn.: „Muzeum Wycinanki Polskiej”

Konstanciński Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, Mostowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22-484-20-20, 22-484-20-27
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Konstanciński Dom Kultury
    Mostowa 15
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22-484-20-20, 22-484-20-27
    REGON: 00107762500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konstancinskidomkultury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego na cele muzealne realizowana w ramach projektu pn.: „Muzeum Wycinanki Polskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń Domu Ludowego na cele muzealne realizowanej w ramach projektu pn.: „Muzeum Wycinanki Polskiej. Inwestycja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) Tytuł projektu: „Muzeum Wycinanki Polskiej”, Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Oś priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na 5 (pięć) następujących części (etapów), w rozumieniu art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp: 1) Część nr 1 – Roboty budowlane polegające na przebudowie i adaptacji Domu Ludowego. 2) Część nr 2 – Dostawa oświetlenia wystawienniczego. 3) Część nr 3 – Dostawa wyposażenia biurowego. 4) Część nr 4 – Dostawa wyposażenia wystawienniczego. 5) Część nr 5 – Dostawa multimediów. Za każdym razem, gdy w dalszej części SIWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SIWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. DOTYCZY CZEŚCI NR 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę, rewaloryzację i modernizację istniejącego budynku w obrębie wszystkich istniejących kondygnacji (parter, strych), który będzie dostosowany do celów muzealnych. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte jest również zagospodarowanie najbliższego otoczenia budynku do istniejącego ogrodzenia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dodatkowo uzyskanie – przez Wykonawcę – pozwolenia na użytkowanie obiektu. Obiekt wpisany jest do Rejestru Zabytków Nieruchomych Województwa Mazowieckiego pod numerem rejestracyjnym 1319A (decyzja z dnia 2 listopada 2015 r.). Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działce o numerze ewidencyjnym 10/27 z obrębu 0202 położonej w Konstancinie Jeziornej przy ul. Anny Walentynowicz 18 (dawniej Jaworskiego 18). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku wątpliwości co do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej miejsca planowanej inwestycji oraz zapoznanie się z wszelką dokumentacją dotyczącą inwestycji, która jest przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe codziennie (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00 - 11.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. Po dokonaniu wizji sporządzony zostanie protokół. W sprawie dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Pawłem Ginel, tel. 604 130 561, e-mail: pginel@konstancinskidomkultury.pl Dodatkowe Informacje Zamieszczony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstaw do rozliczania się między Zamawiającym a Wykonawcą. Wyszczególniony zakres pozycji stanowi materiał pomocniczy do kalkulacji wartości ryczałtowej części i powinien być odczytywany w powiązaniu ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacją Projektową. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Całość robót ma być wykonana zgodnie z intencją i przeznaczeniem. Krótkie opisy pozycji w Przedmiarze Robót przedstawione są tylko do celów identyfikacyjnych i nie powinny w żaden sposób modyfikować bądź anulować szczegółowego opisu zawartego w STWiOR. Wyceniając roboty należy odnosić się do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji lub opisów robót i zastosowanych materiałów. Oczywistym jest też, że roboty muszą być wykonane według zasad fachowego wykonawstwa i wskazań przedstawiciela Zamawiającego – Inwestora Zastępczego, a także dostosować się do wskazań Jednostki Projektującej. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ilości i wartości robót objętych Zadaniem na podstawie Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Ilości podane w przedmiarze mają jedynie charakter orientacyjny. Na Wykonawcy ciąży obowiązek weryfikacji obmiarów, określenia wszystkich nakładów związanych z realizacją danej pozycji oraz całego zadania. Uznaje się, że wszelkie koszty realizacji zadania (nawet te bezpośrednio nie wyszczególnione w przedmiarze, a objęte Dokumentacją Projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót) zostały rozłożone na wszystkie pozycje kosztorysu i koszty ich realizacji są zawarte w cenach jednostkowych robót wyszczególnionych w kosztorysie. Jeżeli nie wskazano inaczej Zamówienie będzie obejmowało całość robót określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i w połączeniu z Dokumentacją Projektową, opisami i całość robót należy wycenić nawet, jeżeli w poniżej przedstawionym przedmiarze nie ujęto takiej pozycji. Określona wartość ryczałtowa wykonania robót budowlanych objętych Dokumentacją Projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót powinna zawierać (ale nie powinna się tylko do tego ograniczać) wszystkie koszty materiałów, robocizny, sprzętu z włączeniem narzutów, zysków, kosztów i wydatków dodatkowych koniecznych do wykonania tej części zamówienia razem ze wszystkimi robotami tymczasowymi i dodatkowymi oraz zawierać wszelkie obciążenia i obowiązki wiążące się z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Zakłada się, że koszty organizacyjne, ogólne, zysk i rabaty dla wszystkich pozycji są równo rozłożone na wszystkie ceny jednostkowe. UWAGA!!! Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który na tym etapie postępowania będzie dokumentem "poglądowym" służącym Zamawiającemu do zorientowania się w poziomie poszczególnych cen. Kosztorys będzie również wykorzystywany w sposób pomocniczy do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442110-1 Malowanie budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45232460-4 Roboty sanitarne; 45262522-6 Prace murarskie; 45320000-6 Roboty izolacyjne; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45410000-4 Tynkowanie; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45421146-9 Układanie stropów podwieszonych; 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych; 45431000-7 Kładzenie płytek; 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg; 45432130-4 Pokrywanie podłóg; 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie; 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących; 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45451000-3 Dekorowanie; 45331100-7 Instalacja c.o. 45330000-9 Instalacja wody 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45313100-5 Instalowanie wind 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111200-0 Roboty ziemne DOTYCZY CZĘŚĆI NR 2 Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje: 1) Montaż opraw oświetleniowych; 2) Instalacje audiowizualne Sali konferencyjnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ. Kod CPV: 31524100-6 – Oprawy oświetleniowe sufitowe; 32321200-1 – Urządzenia audiowizualne; 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 Przedmiot zamówienia dla części nr 3 obejmuje m.in.: 1) wykonanie zabudowy meblowej stałej; 2) dostawę i montaż wyposażenia ruchomego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ. Kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące DOTYCZY CZĘŚCI NR 4 Przedmiot zamówienia dla części nr 4 obejmuje m.in.: 1) wykonanie ścianek wystawienniczych; 2) wykonanie kubików wystawowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ. Kod CPV: 45451000 – 3 Dekorowanie DOTYCZY CZĘŚCI NR 5 Przedmiot zamówienia dla części nr 5 obejmuje dostawę i montaż: 1) ekranu interaktywnego dotykowego w zabudowie ściennej; 2) ekranu interaktywnego dotykowego w formie blatu; 3) kiosku z ekranem dotykowym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ. Kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego DOTYCZY WSZSYTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1) W przypadku, gdy w jakimkolwiek dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3) Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych przez Zamawiającego, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno – ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający, jedynie w zakresie części nr 1 przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony obowiązującym przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. W związku z tym: 1) Wykonawca lub podwykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia (czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano – remontowo – montażowych) wraz z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat / część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w kolejnym dniu roboczym po zmianie osób ujętych w wykazie. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy dotyczące podwykonawców i dalszych podwykonawców, 2) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę oraz podwykonawców z osobami wykonującymi wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Analogiczne postanowienie dotyczące zobowiązania przedłożenia Zamawiającemu do wglądu kopii umów o pracę, Wykonawca wprowadzi do umowy z podwykonawcą, a podwykonawca – z dalszymi podwykonawcami. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności adresów, nr PESEL oraz wysokości wynagrodzenia pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę aktualizacji wykazu osób zatrudnionych oraz kopii umów (zgodnie z wytycznymi powyżej) zawartych przez Wykonawcę oraz podwykonawców z osobami wykonującymi czynności określone przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Z tego tytułu wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy. 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dotyczy części nr 1 - 145.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych, 00/100); Dotyczy części nr 2 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) Dotyczy części nr 3 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) Dotyczy części nr 4 – 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych, 00/100) Dotyczy części nr 5 – 6.500,00 zł (sześć tysięcy pięćset złotych, 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 58 8002 0004 0200 1544 2002 0110 Bank Spółdzielczy w Piasecznie b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania wraz ze wskazaniem części, na którą Wykonawca wnosi wadium, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 3 poniżej, na podstawie złożonych na wezwanie Zamawiającego, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale XI SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”. Warunek graniczny „spełnia”. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1. nie podlegają wykluczeniu, 3.2. spełniają następujące warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa szczegółowe warunki w tym zakresie wyłącznie w odniesieniu do części nr 1 zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ - Dowód wniesienia wadium - Informację o podwykonawcach - załącznik nr 7 do SIWZ - Organizacja budowy - załącznik nr 10 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zmaieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach