Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja byłego dworca w Antoninie na cele społeczne

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 625 927 722 , fax. 625 927 000
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 625 927 722, fax. 625 927 000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przygodzice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja byłego dworca w Antoninie na cele społeczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa i adaptacja byłego dworca w Antoninie na cele społeczne. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami w zakresie wynikającym z Programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz decyzji administracyjnych umożliwiających realizację inwestycji, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Zakres robót obejmuje: 1) opracowanie projektu koncepcyjnego dotyczącego zadania na podstawie wytycznych Zamawiającego i przedłożenie go do zatwierdzenia, 2) wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wejdą m.in. projekt koncepcyjny ekspertyzy techniczno-budowlane, projekt budowlany w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r., kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku i adaptacji go na cele społeczne zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym zawartym w Części IV SIWZ, w tym: - wykarczowanie drzew i krzewów w przypadku kolizji z planowanymi robotami budowlanymi, - naprawa schodów wejściowych oraz ramp betonowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej parteru wraz z przebudową bram na okna i drzwi zewnętrzne drewniane z podziałami wg stolarki oryginalnej, - wykonanie nowych tynków zewnętrznych wraz z robotami pomocniczymi, - wykonanie nowej instalacji odgromowej analogicznie do istniejącej, - uzupełnienie ubytków podbitki oraz jej konserwacja, - wymiana rynien i rur spustowych na metalowe, - demontaż wszystkich zbędnych urządzeń na parterze, - przebudowa warstwy podłogi w pomieszczeniach na parterze, - ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych na parterze, - docieplenie dachu przez ułożenie na stropie ostatniej kondygnacji izolacji cieplnej wraz z dodatkową warstwą papy, - przebudowa parteru na mieszkania socjalne, - przebudowa pomieszczenia na poczekalnię kolejową, dostosowanie jednego wyjścia z budynku poczekalni dla osób niepełnosprawnych, poprzez budowę pochylni, zastosowanie niskich progów oraz odpowiedniej szerokości drzwi wejściowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych (istniejące przyłącze), wodociągowych (istniejące przyłącze ze studni i hydroforu), kanalizacyjnych (planuje się zbiornik bezodpływowy) oraz grzewczych (źródło ciepła: planuje się pompę ciepła typu solanka/woda umieszczoną w piwnicy) dla parteru budynku, - uzupełnienie podbudowy oraz wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej drogi gminnej (ulica Kolejowa), zagospodarowanie terenu wokół budynku (miejsca postojowe, dojścia i wejścia do budynku, miejsca na gromadzenie odpadów komunalnych), utwardzenie pobocza gruntowego wzdłuż drogi dojazdowej, renowacja istniejących płyt chodnikowych oraz częściowe jej ułożenie. Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.2 „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych” w ramach Poddziałania 9.2.2 „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. „Rewitalizacja obiektów i terenów w miejscowościach Antonin i Ludwików”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : – Część III SIWZ - Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – Część IV SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 7. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach