Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 813 Międzyrzec Podl. – Parczew – Ostrów Lub. – Łęczna na odc. Żelizna – Komarówka Podl. od km 24+050 do km 24+750 o długości 0,700 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21200 Parczew, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 542 314 , fax. 833 541 694
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21
    21200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833 542 314, fax. 833 541 694
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 813 Międzyrzec Podl. – Parczew – Ostrów Lub. – Łęczna na odc. Żelizna – Komarówka Podl. od km 24+050 do km 24+750 o długości 0,700 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: •Przebudowie drogi wojewódzkiej nr 813 Międzyrzec Podl. – Parczew – Ostrów Lub. – Łęczna na odc. Żelizna – Komarówka Podl. od km 24+050 do km 24+750 o długości 0,700 km ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: •Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej i zarejestrowaniem w Ośrodku Geodezyjnym - usunięcie drzew i krzewów - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - rozbiórka elementów dróg •Roboty ziemne •Odwodnienie korpusu drogowego - czyszczenie przepustów - wykonanie studni rewizyjnej •Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - wykonanie warstwy mrozoochronnej - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem - podbudowa z chudego betonu - podbudowa z kruszywa łamanego otoczonego bitumem •Nawierzchnie - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza - frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na zatokach i chodnikach - ułożenie na połączeniu istniejącej nawierzchni i poszerzeniu jezdni siatki z włókien szklanych •Roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie trawą - umocnienie skarp i dna rowu - przepusty pod zjazdami - wykonanie rowu krytego - umocnienie wlotów i wylotów przepustów i rowu krytego - utwardzenie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym •Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie poziome - oznakowanie pionowe wraz ze znakiem aktywnym D-6 - słupki prowadzące oraz znaki kilometrowe i hektometrowe - ustawienie barier ochronnych - ustawienie balustrad •Elementy ulic - ustawienie krawężników i obrzeży - ustawienie ścieku trapezowego i trójkątnego •Inne roboty - ustawienie muru oporowego z izolacją Wykonawca zobowiązany jest do: •opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości robót. •opracowania harmonogramu rzeczowego robót. •opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku, gdy nie będzie korzystał z uproszczonego projektu tymczasowej organizacji ruchu udostępnionego przez Zamawiającego. •utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. •zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót związanych z zabezpieczeniem lub przebudową sieci uzbrojenia właścicielom sieci i infrastruktury technicznej. •uzyskania protokółów odbioru zakończonych robót od wszystkich gestorów sieci oraz jednostek objętych zakresem robót. •w przypadku trwania realizacji zamówienia w okresie zimowym – do zimowego utrzymania odcinka objętego umową tj. wykonania prac mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu, zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego standardami zimowego utrzymania dróg. •zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf i PDF. •wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. •utrzymania przedmiotowego odcinka drogi do dnia odbioru ostatecznego. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, projekcie stałej organizacji ruchu, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu wykonawczego oraz SST. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia dokumentacji. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z prowadzeniem robót w okolicy występujących urządzeń obcych ( sieć elektryczna, gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, telekomunikacyjna itp.) . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Kontraktem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w formularzu ofertowym oraz w wykazie osób. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osoby, wykazanej do realizacji zamówienia, która będzie pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy/robót), o podjęciu obowiązków kierownika budowy/robót oraz aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający podpisze Umowę po uprzednim zaakceptowaniu przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowego oraz przedłożeniu oświadczeń o przejęciu obowiązków kierownika budowy/robót. 2. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będzie rękojmią na okres czasu wynikający ze złożonej oferty. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w dokumentacji przetargowej w zakresie realizacji zamówienia 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 30.000,00 zł słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Pieniądzu; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5.W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji Wykonawca musi być wskazany prawidłowo – a zatem muszą być w niej wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( a przynajmniej musi być zachowana wersja minimum, tj. jeśli wymieniony jest jeden z tych wykonawców, to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta zabezpieczona jest gwarancją). UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a)dowód wniesienia wadium, b)ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), c)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, d)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach