Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 340 w zakresie budowy ciągu pieszego

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 340 w zakresie budowy ciągu pieszego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. DANE OGÓLNE - Inwestycja położona jest na działkach należących do Województwa Dolnośląskiego tj. dz. nr 150 AM-1 obręb Rościsławice. - Droga klasy - G (główna)(droga wojewódzka nr 340) - Nawierzchnia chodników - kostka brukowa betonowa - Nawierzchnia skrzyżowań i zjazdów - bitumiczna - Szerokość chodników - 1,5 -2m - Powierzchnia chodników - 1340 m2 · Zarurowanie rowów przydrożnych · Oznakowanie docelowe poziome i pionowe II. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne: Chodnik z kostki betonowej koloru szarego: - warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego grubości 8cm - podsypka z miału grubości 3cm - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm Zjazd publiczny o nawierzchni bitumicznej wg. Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych typ A2 dla KR2: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S grubości 8cm - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8cm - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 gr. 12cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm Zjazd indywidualny z kostki betonowej koloru grafitowego: - warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru grafitowego grubości 8cm - podsypka z miału grubości 3cm - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8cm - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 gr. 12cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm Miejsca parkingowe o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego: - warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego grubości 8cm - podsypka z miału grubości 3cm - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8cm - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 gr. 12cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm III. ODWODNIENIE Chodnik strona prawa Przyjęto budowę odwodnienia poprzez zarurowanie istniejących rowów przydrożnych na odcinku od km 0+320 do km 0+650 oraz połączenie istniejącego rowu przydrożnego z części nieobjętej opracowaniem projektowym z budowanym odwodnieniem w km 0+650. Od km 0+025 do km 0+237 zaplanowano odbudowę rowu przydrożnego. Skarpy oraz dno rowu należy umocnić elementami prefabrykowanymi typu "MEBA" grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm. Skarpy rowu o nachyleniu 1:1, dno rowu o szerokości 40cm. Na odcinku od km 0+000 do km 0+233 dla odwodnienia jezdni drogi wojewódzkiej zaprojektowano ściek podchodnikowy z elementów prefabrykowanych (korytka ściekowe) o wymiarach 50x60x15cm na ławie betonowej z betonu C12/15 grubości 10cm. W km 0+320 projektuje się wylot do istniejącego rowu przydrożnego w granicach działki drogowej nr 150 AM-1 jako ścianę czołowa dla rury fi600. W km 0+393, 0+609 zaplanowano studnię zbiorczą dla połączenia istniejącego przepustu i projektowanego odwodnienia. W km 0+651 zaprojektowano studnię dla połączenia istniejącej kanalizacji deszczowej fi500 z projektowanym odwodnieniem. W km 0+865 przyjęto studnię zbiorczą, do której połączona zostanie istniejąca kanalizacja deszczowa fi600 oraz rów przydrożny poprzez wykonanie wlotu do projektowanego odwodnienia jako ściankę czołową dla rury fi400. Istniejący wlot do istniejącej kanalizacji deszczowej fi600 zlokalizowanej na działce nr 216/3 należy zlikwidować poprzez zamurowanie rury. Odwodnienie jezdni i chodnika będzie odbywać się poprzez spadki podłużne jezdni i chodnika oraz spadki poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym, niweletą oraz przekrojami konstrukcyjnymi. Pochylenie podłużne niwelety dostosowano do istniejących spadków krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej nr 340 i wynosi od 0,08% do 2,01%. Pochylenie porzeczne nawierzchni chodnika wynosi 2%. Chodnik strona lewa Przyjęto budowę odwodnienia poprzez zarurowanie istniejącego rowu przydrożnego na odcinku od km 0+025 do km 0+073 oraz odprowadzenie ścieków poprzez przepust fi600 pod koroną drogi na drugą stronę jezdni do nowoprojektowanego odwodnienia. IV. INFORMACJE DODATKOWE W ramach prowadzonej odbudowy nawierzchni jezdni DW340 wzdłuż projektowanego chodnika należy dodatkowo odbudować ewentualne uszkodzenia nawierzchni jezdni stwarzające zagrożenie lub gromadzące zastoiny wodne powstałe w czasie prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych. Odwodnienie drogi włączone do kanalizacji deszczowej zgodne z pozwoleniem wodno-prawnym wydanym dla gminy Oborniki Śląskie. Kanalizacja deszczowa pozostaje we władaniu Gminy Oborniki Śląskie. V. INFORMACJE KOŃCOWE 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. c) wykonanie operatu kolaudacyjnego niezbędnego do przekazania przez Gminę Oborniki Śląskie wybudowanego ciągu pieszego inwestorowi Dolnośląskiej Służbie Dróg i Kolei we Wrocławiu. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do nieprzekraczalnej daty 15 października 2018.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę chodnika lub ścieżki rowerowej z kostki betonowej o łącznej powierzchni 1 000 m2 lub wartości 500 tyś. zł brutto - dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami i informacji zawartych w załączniku "Wykaz osób".
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 2. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 4. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach