Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zakrzewo, gmina Prusice dz. nr 81/1,56/2 AM-1

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zakrzewo, gmina Prusice dz. nr 81/1,56/2 AM-1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zakrzewo, gmina Prusice dz. nr 81/1,56/2 AM-1 ” współfinansowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa . 2.Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Kompleksowe wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej ( Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu przebudowę drogi wewnętrznej o długości 253 mb, położonej na działce nr 81/1,56/2 w miejscowości Zakrzewo. W ramach zadania należy wykonać roboty ziemne ( wykonanie koryta pod konstrukcję drogi, skrzyżowań z innymi drogami) oraz wykonać warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi, skrzyżowań, wykonanie terenów zielonych. Na całym odcinku przebudowanej drogi należy wykonać koryto pod warstwy konstrukcyjne wraz z wykonaniem warstwy kruszywa naturalnego o grubości od 10 do 30 cm. Odwodnienie jezdni będzie odbywać się poprzez spadki podłużne jezdni oraz spadki poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym oraz przekrojami konstrukcyjnymi na tereny przyległe. Wytyczne projektowe przewidują kategorię ruchu-KR 1 oraz obciążenie 100kN/os.). 2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych robót budowlanych, a jeżeli nie będzie wymagane, to zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych i otrzymanie zaświadczenie o braku sprzeciwu. 3) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z godnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi i przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach, z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowaniu w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej określonych przepisami obowiązującego prawa. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz zachowaniem najwyższej staranności. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdego z zdań określa dokumentacja projektowa , przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: umowa, dokumentacja projektowa. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia ich w jakiejkolwiek propozycji obciąża Wykonawcę. 1)Wartość pierwszej częściowej faktury nie może przekraczać wartości przedmiotu umowy określonej w §5 ust. 1. Podstawę wystawienia przez Wykonawcę pierwszej faktury VAT stanowić będzie protokół odbioru częściowego robót budowlanych, podpisany bez zastrzeżeń przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz przedstawiciela Zamawiającego, określający zaawansowanie prac na poziomie minimum 60% zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę drugiej faktury VAT, stanowić będzie bezusterkowy protokół odbioru robót budowlanych podpisany bez zastrzeżeń przez Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz przedstawicieli Zamawiającego wraz z uzyskanym pozwoleniem na użytkowanie (jeżeli będzie taka konieczność).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 1000,00zł 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy",  zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.", 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach