Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59100 Polkowice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2018-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1
59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi w zakresie miejsc parkingowych przy ul. Żarskiej w Polkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa zadania: „Przebudowa drogi w zakresie miejsc parkingowych przy ul. Żarskiej w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa dróg na terenie gminy”. Przedmiot zamówienia: a) budowa miejsc postojowych (19 MP i 2 MP dla niepełnosprawnych) z kostki betonowej, b) budowa chodnika z kostki betonowej. Teren objęty robotami: dz. geod. nr 744/3, 745/1, obręb 0004 Polkowice, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice – miasto. Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa: Zakład Usługowo – Projektowy WIR, ul. Wiśniowa 55, 59-300 Lubin. Zakres podstawowy robót stanowiących przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) projekt budowlany i wykonawczy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, d) opinia geotechniczna, e) przedmiar robót (Zamawiający, w celu ułatwienia Wykonawcom wyliczenia ceny oferty, wprowadza do treści SIWZ przedmiar robót w formacie umożliwiającym edycję i ułatwiającym dokonanie właściwej wyceny: nazwa pliku: KOSZTORYS - ZEROWY .ath). Podstawa wykonania robót budowlanych: zaświadczenie Starosty Polkowickiego (znak sprawy: GG.6743.382.2018) z dnia 18.10.2018 r. Wykonawcy udzielą gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi będzie zgodny z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-04-19 - Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
Dodano: 2024-04-17 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-01-09 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-12-22 - Przebudowa ul. Hutniczej ( od Demokratów do Demokratów) wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową.
Dodano: 2023-10-13