Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Kozielcu

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, Długa 50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 364 80 44 , fax. 52 364 80 32
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    Długa 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 364 80 44, fax. 52 364 80 32
    REGON: 092350659
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Kozielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Kozielcu1.1. Zakres zamówienia obejmuje:przebudowa drogi w Kozielcu polegać będzie na wykonanie jezdni o długości 1,217 km nawierzchni bitumicznej i o szerokości 3,0 m wraz z obustronnymi poboczami utwardzonymi o szerokości 0,5m. Na nowo projektowanej drodze przewidziano mijanki szerokości 5,0m o długości 25,0m i skosach 1:2.1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, 1.1.2. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót,1.1.3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, 1.1.4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:a) dokumentacja powykonawcza,b) oświadczenie kierownika budowy,c) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,d) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,e) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,f) inne niezbędne dokumenty. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.- Zamawiający posiada opracowany i zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu. - Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego przewidzianego w SST. - Uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót (wywóz nadmiaru ziemi, humusu powstałych w wyniku robót przygotowawczych, materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego użytku nieprzewidziane przez Wykonawcę do ponownego wbudowania, będą stanowiły własność Inwestora, należy je przekazać w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w kalkulacji należy przyjąć transport do 10 km).1.3. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.1.4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA:Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskać zgodę na ich zastosowanie.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.UWAGA Projekt realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił przy wybudowanej drodze tablice informacyjne z informacją o dofinansowaniu inwestycji z w/w środków. Treść tablic informacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym. Tablica musi być zgodna z wymogami promocji projektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Zdolność techniczna lub zawodowa : Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę - budowę (przebudowę, rozbudowę) drogi klasy min. L o nawierzchni asfaltowej, o długości nie mniejszej niż 600 metrów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach