Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1300 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową

GMINA BIAŁY BÓR ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, ul. Słupska 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BIAŁY BÓR
    ul. Słupska 10
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bialybor.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1300 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadanie: Przebudowa drogi – zaprojektuj i wybudujSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiącym Załącznik nr 5 (plik zip.) do niniejszej specyfikacji.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1300 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową. Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami:• dokumentacji projektowej zaakceptowanej przez Zamawiającego wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych (wymagania dotyczące dokumentacji projektowej określono w PFU),• robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć.Inwestycja, stanowiąca przedmiot zamówienia publicznego w trybie "zaprojektuj i wybuduj", obejmuje zadanie polegające na przebudowie drogi żwirowej na asfaltową na obszarze działek nr 275/3 i 275/4 w obrębie Grabowo.(Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 I 5 – z uwzględnieniem zapisu w dziale IV ust. 4).2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wszystkie roboty budowlane wykonane w ramach zadania bez względu na gwarancje producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zadania wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. 16.10.2023 r.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości/Dz.U.2019.310 t.j. z dnia 2019.02.18 z późn. zm./.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – Gmina Biały Bór, 78-425 Biały Bór, ul. Słupska 10 – Bank Spółdzielczy w Sławnie oddział Biały Bór, nr konta: 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.Zamawiający wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu wadium nieodwołalnegoi bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenie Gminy Biały Bór zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez wykonawcęoraz warunków, które nie są w nim wymienione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, minimum dwa zamówienia polegające na budowie dróg o nawierzchniach asfaltowych. W/w zadania mogą być zrealizowane w ramach odrębnych umów.5) zapewni nadzór nad wykonaniem robót przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dostarczonego oświadczenia (Załącznik nr 2 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach