Przetargi.pl
Przebudowa drogi w Bobrowie dz. nr 146, 144/1, 143 0+000 – 1+133,5, 0+000 – 0+163 [intensywne opady deszczu, sierpień 2017 r.]”

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 756 439 986
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 756 439 986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w Bobrowie dz. nr 146, 144/1, 143 0+000 – 1+133,5, 0+000 – 0+163 [intensywne opady deszczu, sierpień 2017 r.]”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi położonej na działkach nr 146, 144/1, 143 AM-1 obręb 0001 w Bobrowie. Przebudowywany odcinek drogi zlokalizowany jest w Bobrowie na terenie gminy Mysłakowice usytuowanej w powiecie jeleniogórskim w województwa dolnośląskiego. W zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego. Jednocześnie zakładana jest naprawa i budowa przepustów, prace uzupełniające i urządzenia BRD. Droga stanowi dojazd do gruntów rolnych, łączy miejscowość Łomnicę z miejscowością Bobrów, obsługując aktualnie pojedyncze gospodarstwa i nieruchomości. Parametry techniczne jezdni: - Klasa techniczna ulicy D - Prędkość projektowa Vp=30km/h - Prędkość miarodajna Vm=40km/h - Obciążenie nawierzchni 100 kN/oś - Szerokość jezdni - 3,00 m - Szerokość poboczy - 0,50 m - Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne - 2,0 % - Przekrój - drogowy - Długość drogi - 1296,50 m - odc. A-C - 1133,50 m - odc. B-E - 163,00 m - Powierzchnia drogi - 3927,50 m2 - Powierzchnia poboczy - 1236,50 m2 - Powierzchnia mijanki - 39,00 m2 - Spadki podłużne niwelety Istniejące - Kategoria ruchu KR2 Projektuje się ograniczenie konstrukcji drogi krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22x100 cm posadowionymi na ławie bet. z oporem. Pobocza z niesortu kamiennego 0/31,5 grub. warstwy 10 cm skropionego upłynnionym asfaltem Główny zakres inwestycji obejmuje : • wykonanie koryta głęb. od 15 cm do 45 cm, • wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm, • wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 31,5/63 stabilizowanej mechanicznie grub. w-wy 15 cm, • wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie grub. w-wy 10 cm, • skropienie podbudowy upłynnionym asfaltem w ilości 0,7 kg/m2, • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wiążąca grub. 7 cm, • skropienie warstwy wiążącej upłynnionym asfaltem w ilości 0,2 kg/m2, • wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grub. w-wy 5 cm, Pobocza z niesortu kamiennego należy wzmocnić przed rozjeżdżaniem skrapiając asfaltem na gorąco. W km 0+355,00 i 0+435,00 przewiduje się wykonanie przepustów z rur PEHD Ø400 wraz ze ściankami czołowymi z kamienia na zapr. cem. W km od 0+333,00 do km 0+490,00, od strony potoku w miejscach niebezpiecznych, gdzie występują duże różnice wysokości zaprojektowano barierę energochłonną. W km 0+184,50 przewiduje się wykonanie mijanki o konstrukcji podbudowy i nawierzchni takiej jak droga. Szerokość mijanki 2,00 m, długość 23,0 m. Przewiduje się wykonanie trzech odcinków ścieków muldowych szer. 0,50 m z kostki kamiennej posadowionej na podbudowie bet, o dł. 103,0m, 49,0 m i 52,0 m. W ciągu projektowanej przebudowy zlokalizowane są urządzenia obce: sieć gazowa i wodociągowa oraz kanalizacja sanitarna. W drodze posadowione są studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej, których włazy należy wyregulować do niwelety projektowanej nawierzchni. Droga przebiega wzdłuż pól i łąk, terenów zalesionych oraz w terenie zabudowanym. Drzewa rosnące w wąskim pasie drogowym przy krawędzi drogi i w poboczu zostały zakwalifikowane do wycinki. Drzewa te posiadają w swoich koronach wiele suchych konarów oraz ich korzenie kolidują z konstrukcją projektowanej nawierzchni. System korzeniowy zniszczy nawierzchnię powodując jej wyniesienia i spękania. W związku z projektowaną przebudową drogi wytypowano do usunięcia 29 szt. drzew oraz 6 pni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą (wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ) składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp w zakresie dotyczącym niepodlegania wykluczeniu z postępowania – Załącznik Nr 2 do SIWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp w zakresie dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu); 3) wypełniony kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ – jako załącznik do Formularza ofertowego. 4) dowód wniesienia wadium; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik; 6) jeżeli Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 7) ze zobowiązania, o którym mowa w ust. 6, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy z tych wykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 niniejszego Działu – Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ; 9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 10) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach