Przetargi.pl
Przebudowa drogi ul. Górnej w Ustroniu Morskim – szereg nr 10

Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-111 Ustronie Morskie, ul. Rolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3515535 , fax. 94 3515940
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
    ul. Rolna 2
    78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3515535, fax. 94 3515940
    REGON: 54544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi ul. Górnej w Ustroniu Morskim – szereg nr 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania „Przebudowa drogi ul. Górnej w Ustroniu Morskim – szereg nr 10”. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej brukowej o powierzchni ok. 740 m2, wykonaniu parkingu oraz odwodnienia. 1. PRZEKRÓJ POPRZECZNY. Ciąg pieszo-jezdny będzie posiadał spadek jednostronny w kierunku przewidywanego parkingu o wartości 2%. Nawierzchnia parkingu będzie miała spadek w kierunku ciagu pieszo-jezdnego o wartości 2%. Plac manewrowy będzie miał spadek poprzeczny 1% w kierunku ciągu pie- szojezdnego. 2. PRZEKRÓJ PODŁUŻNY Spadki podłużne na projektowanym odcinku wynoszą od 0,82 % do 2,9% z zastosowaniem dwóch łuków pionowych o promieniach r= 192 i r= 200 m. Rzędne dowiązano do niwelacji państwowej. 3. ROBOTY ZIEMNE Nadmiar ziemi z wykopu zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez Inwestora a powierzchnia uformowanych skarp zostanie obsia- na trawą. 4. KRAWĘŻNIKI. Po lewej stronie obiektu zastosowane zostaną krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 12x25 cm , po prawej stronie zastosowane zostaną krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm. Kra- wężniki w/w zostaną posadowione na ławie betonowej C 12/15 w ilości 0,05 m3/mb. Lewa strona ulicy charakteryzuje się tym że ist- nieją tu liczne wjazdy do garaży oraz dojścia do budynków 5. KONSTRUKCJA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO I PLACU MANEWROWEGO. - Kostka betonowa gr. 8 cm - Podsypka cem-piaskowa gr. 3 cm - Podbudowa betonowa C 5/7 gr. 20 cm - Warstwa odsączająca z pospółki gr. 15 cm 6. KONSTRUKCJA PARKINGU - Kostka betonowa gr. 8 cm - Podsypka cem-piaskowa 1 : 4 gr. 3 cm - Podbudowa betonowa C 5/7 gr.15 cm - Warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm 7. ODWODNIENIE Dla właściwego odwodnienia przewidywanego obiektu projektuje się odcinek kolektora d=200 PCV o długości 53,0 m włączony do istniejącego kolektora w ul. Górnej o d=300 z wykorzystaniem istniejącej studni rewizyjnej d=1200 uzyskując spadek 0,3%. Przewidziano dwie nowe studnie rewizyjne d=1200 i dwa wpusty uliczne d=450 z przykanalikami d=160 długości 5,0 mb. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). b) wykonanie odwodnienia (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 2 w terminie 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Prace w pasach drogowych należy oznakować zgodnie z opracowanym, przez Wykonawcę, projektem organizacji ruchu, na czas robót oraz z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220 poz. 2181 z późn. zm.). Całość robót wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót, dokumentacją techniczną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 3. Wykonawca, który przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4 dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach