Przetargi.pl
Przebudowa drogi ul. Górna w Starej Łubiance

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64930 Szydłowo, Jaraczewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2
    64930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szydlowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi ul. Górna w Starej Łubiance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Górna w Starej Łubiance, na odcinku od km 0+157,64 do 0+412,15. Pierwotna dokumentacja obejmowała wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi (warstwa AC 8S, gr. 4cm, warstwa wiążąca AC11W, gr. 5cm). Zamawiający zdecydował o zamianie nawierzchni bitumicznej przebudowywanej drogi na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm. Pozostałe warstwy podbudowy pozostają bez zmian. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe 0,2545 km, - roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej z wywozem 10m2, rozebranie krawężników betonowych 66 mb. 2) roboty ziemne: - usunięcie warstwy ziemi grubości do 20cm – 645m2, - roboty ziemne wykonywane koparkami – przewóz humusu na miejscu 54,2 m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami – wywóz części humusu poza obręb budowy – 74,8 m3. 3) Przerzuty ziemi - wykopy oraz przekopy na odkład – przerzut poprzeczny - 35m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na miejscu z wbudowaniem w nasyp 68m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem – poza obręb budowy 671 m3, - formowanie nasypów 103 m3, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1527m2. 4) Prefabrykaty (bez zjazdów) - krawężniki 15x30cm - 157,27mb, - krawężniki 15x22cm – 99,5mb, - ścieki przykrawężnikowy szer. 20cm - 121,13mb. 5) Podbudowa - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm – 1268,12m2, - podbudowa betonowa o gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1268,12m2 6) Nawierzchnie - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm – 1268,12m2 7) Zjazdy - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm – 170,0m2 8) Roboty pozostałe - regulacja pionowa włazów kanałowych – 7 szt., - regulacja pionowa zaworów wodociągowych – 7 szt., - plantowanie powierzchni – 763,5 m2, - humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm – 753,5m2, - dowiązanie się do istniejącej drogi, - oznakowanie pionowe zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Dla ulicy Górnej należy ująć następujące znaki: A-7 (2 szt.), T-1 (1 szt.), D-5 (1 szt.), B-33 (1 szt.), B-34 (1 szt.). - nawierzchnia z płyt ażurowych o dł. 30mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ryczałtowej wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z projektem. 3. Miejsce wykonania zamówienia – Stara Łubianka ul. Górna na odcinku od km 0+157,64 do 0+412,15 jedn. ewid. Szydłowo, obręb ewidencyjny Stara Łubianka, dz. nr 141/5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadnotecki Bank Spółdzielczy 95 8937 0007 0000 1674 2000 0040 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć jako odrębny dokument (nie spięty trwale z pozostałymi dokumentami i nie numerowany), umożliwiając odesłanie go, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do SIWZ); oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 4 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach