Przetargi.pl
Przebudowa drogi przez osiedle w Janowie

Urząd Gminy Brochów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-088 Brochów, Brochów 125
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7257051 , fax. 022 7257051
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brochów
    Brochów 125 125
    05-088 Brochów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7257051, fax. 022 7257051
    REGON: 00054966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi przez osiedle w Janowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 1 grubość warstwy 5 cm dla odcinka o długości 418,5 m i szerokości 6m - profilowanie poboczy obustronnie szer. 0,75 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość przedstawionej oferty. 4) posiadają niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia : - równiarka , - rozściełacz mas bitumicznych (rozkładarka), - walec statyczny, - dostęp do wytworni mas bitumicznych lub własna wytwórnia - samochód samowyładowawczy z brezentowym nakryciem skrzyni 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 6) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 7) udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy na kwotę 300.000 każda. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne , warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot. 8) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sposób oceny spełniania warunków : Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , o których mowa w pkt 4 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać , iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu , Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej okoliczności ), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników , o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna ) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 7) kserokopia uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 8). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy także pracowników fizycznych) wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 11) informacje z banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy , w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 12) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 2 lata - 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 13) kosztorys ofertowy. 14) dowód wniesienia wadium. 15) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej w wysokości wartości oferty. 16) Harmonogram rzeczowo - finansowy. Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach