Przetargi.pl
Przebudowa drogi ppoż. nr 15-III Etap-odcinek drugi

Nadleśnictwo Trzebielino ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, 53A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8580244 , fax. 59 8580115
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Trzebielino
    53A 53A
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 59 8580244, fax. 59 8580115
    REGON: 77069703900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Trzebielino

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi ppoż. nr 15-III Etap-odcinek drugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ppoż. nr 15 na odcinku KM 0+713 - KM 2+620 oraz remont istniejącego zjazdu z drogi powiatowej w m. Wiatrołom do działki nr 308/3 zgodnie z projektem wykonawczym Nadleśnictwa oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dokumentacja techniczna), które znajdują się w załączeniu do SIWZ (załącznik nr 10). Na odcinku KM 2+467,11 do KM 2+620 droga posiada nawierzchnię bitumiczna z licznymi ubytkami i nierównościami. Odcinek o nawierzchni bitumicznej zostanie wzmocniony geosiatką oraz nakładką mineralno-bitumiczną. Na pozostałym odcinku droga przebiega po istniejącym szlaku drogi leśnej gruntowej. W ramach projektu zostanie wykonana korekta niwelety trasy , poszerzenia korpusu drogi oraz odbudowa odwodnienia. Nawierzchnia utwardzona zostanie 2 pasowo płytami JOMB oraz kruszywem łamanym na podbudowie z tłucznia kamiennego. Droga w całości przebiega po gruntach leśnych . Remont zjazdu będzie polegał na jego rozebraniu i odtworzeniu z kostki granitowej regularnej. 3.1.1.Wszystkie błędy ujawnione w dokumentacji technicznej (w tym na rysunkach), w Przedmiarach Robót lub innych częściach SIWZ Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3.1.2.Przedmiar robót dla w/w robót i sporządzenia uproszczonego kosztorysu ofertowego dla Wykonawcy znajdują się w załączniku nr 11 do SIWZ. 3.2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 roboty drogowe 3.3.Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, przeglądy, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także odpowiadać wymaganiom narzuconym w dokumentacji technicznej. 3.3.1.Wykonawca prowadzić będzie roboty w oparciu o własne materiały i narzędzia. 3.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość redukcji do 30% zakresu zadań do wykonania a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w umowie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. 3.5.W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. 3.6.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z dokumentacją techniczną z zachowaniem parametrów nie gorszych od założonych w dokumentacji. 3.7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.8.W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu równoważnych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej (Zał. nr 10 do SIWZ). 3.9.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Wady Przedmiotu Umowy przez okres minimum 36 lub 48 miesięcy (zależnie od zobowiązania w Ofercie), licząc od daty Odbioru końcowego robót. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane gwarancji jakości równy okresowi udzielonej rękojmi licząc od daty Odbioru końcowego robót. Na urządzenia i materiały zakupione przez Wykonawcę, w tym na urządzenia i materiały wbudowane, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją, jaką dają ich producenci, lecz nie krótszą niż ta określona w ofercie, licząc od daty Odbioru końcowego robót. 3.10.Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 3.10.1.Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące podwykonawstwa zawiera §9 wzoru umowy - zał. nr 9 do SIWZ. 3.10.2.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank BGŻ BNP Paribas nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0191 9220 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Przebudowa drogi ppoż. nr 15-III Etap-odcinek drugi. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9 - Kasa Nadleśnictwa Trzebielino). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach