Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH MIŁORADZICE I RASZÓWKA. ZADANIE 1. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCI MIŁORADZICE NA ODCINKU OD KM 1+041 DO 1+541. ZDANIE NR 2. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RASZÓWKA NA ODCINKU OD KM 8+000 DO 8+552.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH MIŁORADZICE I RASZÓWKA. ZADANIE 1. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCI MIŁORADZICE NA ODCINKU OD KM 1+041 DO 1+541. ZDANIE NR 2. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RASZÓWKA NA ODCINKU OD KM 8+000 DO 8+552.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy drogi w miejscowościach Miłoradzice i Raszówka. I. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania: Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Miłoradzice na odcinku od km 1+041 do 1+541. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Branża drogowa – zakres prac wg załącznika mapowego nr 1: a) roboty rozbiórkowe istniejących nawie niem nowej drogi wraz z jej konstrukcją na rzędnych wynikających z dokumentacji technicznej. b) wywóz oraz utylizacja materiału z rozbiórki na składowisku odpadów (składowisko odpadów wybrane przez Wykonawcę), posiadające aktualne zezwolenie do składowania odpadów. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu karty przyjęcia odpadów, c) wykonanie konstrukcji wraz z pakietem bitumicznym jezdni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 25 cm, w-wa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P, gr. 8 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm. krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowe z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), ściek przy krawężnikowy z kostki kamiennej o gr. 20 cm, na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5 MPa, gr. 5cm oraz ławie betonowej (beton C/12/15, gr. 15 cm). Z uwagi na różnicę projektowanej niwelety należy wykonać odcinki przejściowe nowej nawierzchni jezdni dowiązując się do istniejącej nawierzchni, na odcinku ok. 10 m. e) wykonanie chodników o zmiennej szerokości od 1,30 m do 2,00 m, o konstrukcji i nawierzchni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm. kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm. obrzeże betonowe o wym. 8x30x100 cm na ławie betonowej (beton C12/15, gr 10 cm). f) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 25 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm. kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm. krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), g) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm. krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 cm oraz opornik betonowy o wym 15x25x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), h) wykonanie skrzyżowań z drogami gminnymi nr 103042D i 103043D, o konstrukcji zgodnie założeniami projektowymi,tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm. krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 na ławie betonowej oporem (beton C12/15, gr 15 cm), i) wykonanie poboczy nieutwardzonych (pobocza tłuczniowe) o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm j) wycinka drzew wraz z ich wywozem oraz utylizacją, k) wykonanie zatoki autobusowej (na wys. posesji nr 82) o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego C12/15, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 5 cm. kostka kamienna (granitowa) gr. 20 cm. dostawa i montaż wiaty przystankowej o następujących parametrach: - długość wiaty – 267 cm, - głębokość – 136,5 cm, - wysokość całkowita z dachem – 240 cm, - konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych, lakierowanych w kolorze ( góra wiaty kolor : żółty, dół wiaty kolor : czerwony ), - wiata od dołu z pasem blachy okalającej o wysokości ok. 50 cm (kolor : czerwony), - pokrycie dachowe wykonane z poliwęglanu komorowego przyciemnianego, - ściany boczne i tylne z szkła hartowanego bezpiecznego gr 8mm, - siedzisko w formie fotelików ( z : laminatu, tworzywa sztucznego) na całej długości wiaty –w kolorze żółtym, - dodatkowe wyposażenie: kosz na śmieci przymocowany do konstrukcji wiaty; ramka na rozkład jazdy format A-4. l) rozbiórka istniejących przepustów, wraz z wywozem gruzu na składowisko odpadów oraz utylizacją (lokalizacja wg. dokumentacji projektowej), m) usunięcie wszystkich ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym. 2) Branża organizacja ruchu drogowego. Docelową organizację ruchu drogowego wykonać zgodnie z załączonym projektem organizacji ruchu drogowego dla odcinka będącego przedmiotem zamówienia. Ponadto tarcze do znaków pionowych należy zastosować w rozmiarze średnim, folia II generacji, rury stalowe Ø 70 mm. 3) Branża sanitarna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 2 : Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o szacowanej długości 578m, od studni D-18 do D-48, wraz z wpustami ulicznymi od nr Wd 34 do Wd 63 oraz wylotem nr 2. Wylot do rowu należy wykonać jako kompletny element prefabrykowany, żelbetowy tj. z otworami o średnicy zapewniającymi wylot o średnicy Ø 400 i Ø 315m oraz wylot istniejącego przepustu drogowego (zgodnie z rys. s.6.1 projektu wykonawczego branży sanitarnej km: 0+000,00 – 5+030,00). Kanalizację deszczową należy wykonać w systemie rur PVC-U klasy S,o min. sztywności obwodowej SN8, ze ścianką litą jednorodną , łączone na systemowe uszczelki gumowe. Szacunkowa długość poszczególnych przekrojów kanalizacji wynosi: Ø 400 mm– 122,50m; Ø 315 mm– 455,50m; Ø 200 mm– 140,00m (przykanaliki wpustowe). Kanały wyposażone w studnie kanalizacyjne, betonowe o średnicy d=1000 mm, wykonane z betonu C35/45, ze szczelnym dnem, przykryte włazem żeliwnym klasy D-400 (wraz z pełnym wyposażeniem, tj.: komora robocza; przejścia kanałów przez ścianki; przykrycie; stopnie włazowe). Wpusty deszczowe uliczne o średnicy Ø 500 mm, z kratą żeliwną na zawias, wyposażone w kosze czyszczące. 4) Branża teletechniczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 3: Przebudowa istniejącej linii teletechnicznej (światłowód oraz kable miedziane) na szacowanej długości ok. 200,00m. Na przejściach poprzecznych przez jezdnie oraz zjazdy a także w miejscach kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury podziemnej należy ułożyć dwudzielne rury ochronne. 5) Branża elektryczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 4. Zakres obejmuje wykonanie doświetlenia tzw. miejsc niebezpiecznych tj. przejść dla pieszych oraz zatoki autobusowej. W zakresie objętym zamówieniem jest dostawa i montaż 13 kompletnych słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED a także wykonanie linii zasilającej, dostawa i montaż kompletnych szafek oświetleniowych (2 kpl.). Na linii zasilającej oświetlenie uliczne należy wykonać co 30 m około 3 metrowy zapas kabla zasilającego. Zakres zadania objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, wytycznymi zwartymi w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ilości materiałowe należy oszacować na podstawie dokumentacji technicznej. Zadanie 2. Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Raszówka na odcinku od km 8+000 do 8+552. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Branża drogowa - zakres prac wg załącznika mapowego nr 1: 1) a) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni jezdni i chodników wraz z istniejącą podbudową, b) roboty ziemne związane z posadowieniem nowej drogi wraz z jej konstrukcją na rzędnych wynikających z dokumentacji technicznej, c) wywóz oraz utylizacja materiału z rozbiórki na składowisku odpadów (składowisko odpadów wybrane przez Wykonawcę), posiadające aktualne zezwolenie do składowania odpadów. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu karty przyjęcia odpadów, d) wykonanie konstrukcji wraz z pakietem bitumicznym jezdni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 25 cm, w-wa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P, gr. 8 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm, krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowe z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), ściek przy krawężnikowy z kostki kamiennej gr. 20 cm, na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5 MPa, gr. 5cm oraz ławie betonowej (beton C/12/15, gr. 15 cm), Z uwagi na różnicę projektowanej niwelety należy wykonać odcinki przejściowe nowej nawierzchni jezdni dowiązując się do istniejącej nawierzchni, na odcinku ok. 10 m. e) wykonanie chodników o szerokości 2,00 m, o konstrukcji i nawierzchni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm, kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm, obrzeże betonowe o wym. 8x30x100 cm na ławie betonowej (beton C12/15, gr 10 cm), 6) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm, kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm, krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), g) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm, krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 cm oraz opornik betonowy o wym 15x25x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), h) wykonanie skrzyżowania z drogą gminną nr 103048D wraz z przebudową odcinka drogi gminnej na działce nr 216, o konstrukcji zgodnie założeniami projektowymi,tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm, krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 na ławie betonowej oporem (beton C12/15, gr. 15 cm), i) wykonanie poboczy nieutwardzonych (pobocza tłuczniowe) o konstrukcji zgodnie z założenimi projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm, j) wycinka drzew wraz z ich wywozem oraz utylizacją, k) wykonanie zatok autobusowych (na wys. działki nr 274/1 i 282/1) o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego C8/10, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm. kostka kamienna (granitowa) gr. 20 cm. dostawa i montaż dwóch wiat przystankowych o następujących parametrach: - długość wiaty – 267 cm, - głębokość – 136,5 cm, - wysokość całkowita z dachem – 240 cm, - konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych, lakierowanych w kolorze ( góra wiaty kolor : żółty, dół wiaty kolor : czerwony ), - wiata od dołu z pasem blachy okalającej o wysokości ok. 50 cm (kolor : czerwony), - pokrycie dachowe wykonane z poliwęglanu komorowego przyciemnianego, - ściany boczne i tylne z szkła hartowanego bezpiecznego gr 8mm, - siedzisko w formie fotelików ( z : laminatu, tworzywa sztucznego) na całej długości wiaty –w kolorze żółtym, - dodatkowe wyposażenie: kosz na śmieci przymocowany do konstrukcji wiaty; ramka na rozkład jazdy format A-4. l) rozbiórka istniejących przepustów, wraz z wywozem gruzu na składowisko odpadów oraz utylizacją (lokalizacja wg. dokumentacji projektowej), m) usunięcie wszystkich ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym. 2) Branża organizacja ruchu drogowego. Docelową organizację ruchu drogowego wykonać zgodnie z załączonym projektem organizacji ruchu drogowego dla odcinka będącego przedmiotem zamówienia. Ponadto tarcze do znaków pionowych należy zastosować w rozmiarze średnim, folia II generacji, rury stalowe Ø 70 mm. 3) Branża sanitarna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 2: Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o szacowanej długości 200m, od studni D-11a do D-20, wraz z wpustami ulicznymi od nr Wp 179 do Wp 222 oraz Wp 68. Kanalizację deszczową należy wykonać w systemie rur PVC-U klasy S, o min. sztywności obwodowej SN8, ze ścianką litą jednorodną , łączone na systemowe uszczelni gumowe. Ponato wybudowane odcinki sieci kanalizacji deszczowej należy wpiąć do systemu rur rozsączających typu IT-Sewer PP o SN8 i średnicy Ø 600 mm. Szacunkowa długość poszczególnych przekrojów kanalizacji podana jest dokumentacji projektowej. Sieć kanalizacji deszczowej wyposażona w studnie kanalizacyjne, betonowe o średnicy d=1000 mm, wykonane z betonu C35/45, ze szczelnym dnem, przykryte włazem żeliwnym klasy D-400 (wraz z pełnym wyposażeniem, tj.: komora robocza; przejścia kanałów przez ścianki; przykrycie; stopnie włazowe). Wpusty deszczowe uliczne o średni Ø 500 mm, z kratą żeliwna na zawias, wyposażone w kosze czyszczące. Wylot do rowy należy wykonać jako typowy prefabrykowany dla kanału o średnicy Ø 400 mm. Ponadto należy wykonać system odwodnienia rozsączającego w postaci studni chłonnych. Należy wykonać kompletne studnie chłonne wraz z przykanalikiem oraz wpustem deszczowych od nr VIT1 do nr VIT 11. Studnie chłonne należy wykonać jako systemowe z tworzywa sztucznego, zgodnie z rysunkiem nr s.4.1. projektu wykonawczego branży sanitarnej km: 5+030,00-8+552,38. 4) Branża teletechniczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 3: Przebudowa istniejącej linii teletechnicznej (światłowód oraz kable miedziane) na szacowanej długości ok. 50m. Na przejściach poprzecznych przez jezdnie oraz zjazdy a także w miejscach kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury podziemnej należy ułożyć dwudzielne rury ochronne. 5) Branża elektryczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 4. Zakres obejmuje wykonanie doświetlenia tzw. miejsc niebezpiecznych tj. przejść dla pieszych oraz zatok autobusowych. W zakresie objętym zamówieniem jest dostaw i montaż 9 kompletnych słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED a także wykonanie linii zasilającej, dostawa i montaż kompletnych szafek oświetleniowych (2 kpl.). Na linii zasilającej oświetlenie uliczne należy wykonać co 30 m około 3 metrowy zapas kabla zasilającego. Zakres zadania objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, wytycznymi zwartymi w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ilości materiałowe należy oszacować na podstawie dokumentacji technicznej. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, oraz specyfikacje techniczne. . Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy (dotyczy Zadania 1, 2) - co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Zadanie 1: 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset zł 00/100). Zadanie 2: 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć: D) Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały okreśłone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach