Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3807P w miejscowości Gościeszyn wraz z budową chodnika

Powiat Wolsztyński ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. 5 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 845 600 , fax. 683 843 538
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wolsztyński
    ul. 5 Stycznia 5
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 683 845 600, fax. 683 843 538
    REGON: 41156157100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3807P w miejscowości Gościeszyn wraz z budową chodnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3807P w miejscowości Gościeszyn wraz z budową chodnika. Inwestycja zlokalizowana jest na odcinku drogi powiatowej 3807P w miejscowości Gościeszyn, w gminie Wolsztyn. Przedmiotem zadania jest budowa chodnika oraz związane z tym podniesienie istniejącej nawierzchni, poprzez jej wyprofilowanie i ułożenie poszczególnych warstw bitumicznych. Długość odcinka drogi do odtworzenia zgodnie z projektem 300m. Droga nie posiada na całej długości chodnika oraz wjazdów do posesji. Nawierzchnia samej drogi posiada liczne deformacje i nierówności podłużne i poprzeczne, spękania oraz ubytki masy. Gruntowe pobocza oraz zjazdy są bardzo nierówne i pozapadane. Ich stan zagraża bezpieczeństwu ruchu pieszych. Zakres prac do wykonania to m.in.: - wykonanie chodnika z kostki betonowej bezfazowej typu „Polbruk” o grubości 6 cm (kolor szary), - wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej bezfazowej typu „Polbruk” grubości 8 cm (kolor czerwony), - wykonanie podbudowy na poszerzeniu, - ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego o grubości warstwy ścieralnej 5 cm o uziarnieniu 0/12,8 mm, - ustawienie poręczny ochronnych U-12a, - usunięcie kolizji z linią telekomunikacyjną zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie usunięcia kolizji. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany [załącznik nr 6 do SIWZ], projekt usunięcia kolizji [załącznik nr 6a do SIWZ], specyfikacje techniczne [załącznik nr 7 do SIWZ]. Autorem projektu budowlanego jest: USŁUGI PROJEKTOWE I NADZORY Jan Hemmerling ul. Bolesława Prusa nr 1 64-200 Wolsztyn Ponadto załączono kosztorys ofertowy, który stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [załącznik nr 8 do SIWZ]. Jeżeli w udostępnionych Wykonawcom dokumentach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, nazwy producentów pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę są one wyłącznie przykładowymi nazewnictwami i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 883 ze zm.] Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie przez wykonawcę zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 148 ust. 2 Ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Kserokopię dokonania wpłaty (polecenie przelewu) należy przedstawić przed podpisaniem umowy. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych dopuszczanych formach określonych w pkt 2 od 2) do 5) SIWZ niniejszego rozdziału, dokument zabezpieczenia należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Wolsztynie, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym część służąca do pokrycia roszczeń w ramach gwarancji za wady wynosi 30% powyższego zabezpieczenia. 7. Dokument gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien reprezentować bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, bowiem tylko taka zabezpiecza interes beneficjenta w sposób jednoznaczny i bez żadnych wątpliwości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.)). c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.). d) Kosztorys ofertowy. UWAGA: Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych w celu ewentualnego częściowego odbioru robót i ich rozliczenia na etapie realizacji inwestycji oraz rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy, udzielenia zamówień uzupełniających lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez wykonawcę z podwykonawcą na zasadach określonych w art. 647 Kodeksu cywilnego. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywania ofert. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych. Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach